کد خبر : 1695782 | 24 تیر 1399 ساعت 02:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرار مهاجم گلزن از دست مدافع ایرانی؛

فرصت‌سوزی بزرگ یاران حسینی در راه قهرمانی

ترابزون اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود برابر دنیزلی اسپور شکست خورد.

فرصت‌سوزی بزرگ یاران حسینی در راه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و دوم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که برخلاف سه مسابقه اخیرش سید مجید حسینی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه دنیزلی آتاتورک به مصاف دنیزلی اسپور رده چهاردهمی رفت.


کالب اکوبان در دقیقه ۱۴ با یک ضربه چیپ دروازه دنیزلی اسپور را باز کرد و یاران حسینی موفق شدند در این دیدار خارج از خانه به برتری یک نیمه‌ای برسند.


در ثانیه‌های آغازین نیمه دوم دنیزلی اسپور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال یاورو را هادی ساکو با ضربه سر تبدیل به گل مساوی این تیم مقابل ترابزون اسپور کرد.

بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد که دنیزلی اسپور در دقیقه ۸۴ یک حمله سریع با پاس از میانه زمین تدارک دید، اما پس از آنکه سید مجید حسینی در مهار اسکار استوپینان ناموفق بود، این مهاجم کلمبیایی با فرار از سد مدافع ایرانی موفق به گلزنی شد.

 

1511040


یاران حسینی که در چهار هفته اخیر فرصت‌سوزی زیادی با کسب سه مساوی و تنها یک پیروزی داشتند و صدر جدول را از دست داده بودند، در دیدار با دنیزلی اسپور هم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند تا ۶۲ امتیازی و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند و از سوی دیگر، در فاصله دو هفته به پایان فصل نتوانند فاصله ۴ امتیازی با باشاک‌شهیر که همانند آنها شکست خورده بود را کمتر کنند و به قهرمانی نزدیک شوند.


سید مجید حسینی که پس از دو غیبت در فهرست و یک حضور تعویضی به ترکیب ترابزون اسپور بازگشته بود، مقابل دنیزلی اسپور ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و شانزدهمین بازی فصل خود را انجام داد.

دیدگاه‌ها