کد خبر : 1695369 | 22 تیر 1399 ساعت 10:30 | 25K بازدید | 17 دیدگاه

جنجال بر سر گل اول یوونتوس: کجای این هند است؟

پنالتی اول اعلام شده به سود یوونتوس در جریان تساوی دیشب این تیم مقابل آتالانتا با اعتراض شدید آتالانتایی‌ها همراه بوده و آنها را به اعتراض به درک داوران ایتالیایی از قانون هند واداشته.

جنجال بر سر گل اول یوونتوس: کجای این هند است؟

به گزارش "ورزش سه"‌، یوونتوس دیشب در حالی در تورین به مصاف آتالانتا رفت که در جریان بازی دو بار از این تیم عقب افتاد ولی هر دو بار به لطف پنالتی‌هایی که برایش گرفته شد با دو ضربه کریستیانو رونالدو به گل رسید و موفق شد از شکست در این بازی بگریزد.

 

این فرار از شکست برای یوونتوس قدم مهمی در راستای کسب نهمین قهرمانی پیاپی سری آ توسط این تیم بود. شکست لاتزیو مقابل ساسولو به آتالانتا این فرصت را داده بود که با پیروزی مقابل یووه به رتبه دوم جدول صعود کرده و اختلافش با یووه را به شش امتیاز کاهش دهد.

 

اما با وجود اینکه آتالانتا در بخش عمده‌ای از بازی حاکم میدان بود و دو بار هم از یووه پیش افتاد ولی دو پنالتی و دو گل توسط رونالدو باعث شد شاگردان ساری در نهایت از این بازی یک امتیاز بدست بیاورند و با اختلاف هشت امتیازی صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند.

 

هر دو پنالتی اهدا شده به یوونتوس در این بازی روی خطای هند بدست آمد. تیم آتالانتا چه در جریان بازی و چه بعد از بازی اعتراض شدیدی به تصمیمات داور داشت و به خصوص اعلام پنالتی اول را کاملاً نادرست می‌دانست و معتقد بود شوت دیبالا به شکلی به دست بازیکن این تیم برخورد کرده که به هیچ وجه نمی‌توانسته خطای هند باشد. آتالانتا داور مسابقه را به جانبداری از یوونتوس متهم کرده و می گوید پنالتی اول یوونتوس نشان داده داوران ایتالیایی درک درستی از قانون هند ندارند.

 

1510576

 

1510578

 

 

جیان‌پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا در این باره گفت: " در صحنه‌ای مثل پنالتی اول چکار باید بکنیم؟ باید دست‌مان را ببریم؟ حداکثر کاری که بازیکن می‌تواند بکند این است که دست‌هایش را جلوی بدنش بگیرد".

 

1510577

 

سرمربی آتالانتا در ادامه اعتراضش به تصمیم داور در این صحنه گفت: " تفسیر قانون هند در ایتالیا با همه جا فرق دارد. در کشورهای دیگر چنین صحنه‌هایی را پنالتی نمی‌گیرند. ولی قانون اینجا ظاهراً این طور است".

 

دیدگاه‌ها