کد خبر : 1695368 | 22 تیر 1399 ساعت 10:39 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترهای شهرخودرو در خواب غفلت!

علت قهر مهدی رحمتی همین بود! (عکس)

شهرخودرو با دریافت گل ثانیه های پایانی، بهترین فرصت برای رسیدن به رتبه دوم جدول و ایجاد فاصله امتیازی با رقبا را از دست داد.

علت قهر مهدی رحمتی همین بود! (عکس)

در حالی که به نظر می رسید با وجود پشت سرگذاشتن هفته ای پرحاشیه، شهرخودرو به سومین پیروزی متوالی خود دست یافته است، گل ثانیه های پایانی سهرابیان برای سایپا اجازه نداد میزبان از حواشی خودساخته نجات پیدا کند.


البته شاگردان ابراهیم صادقی به هیچ وجه مستحق شکست در این دیدار نبودند و برخلاف ادعای مالک شهرخودرو که پس از سوت پایان بازی، سایپایی ها را متهم به فوتبال بحرینی کرده بود، با نمایشی متفاوت از آنچه در دیدارهای قبلی ارائه کرده بودند توانستند عرصه را بر میزبان که نیمه ی دوم بسیار بدی را پشت سر می گذاشت تنگ کنند و در نهایت با اصرار روی سانتر از جناحین، دست پر مشهد را ترک کنند.

 

1510582


این تساوی تلخ برای شهرخودرو اگرچه باز هم با درخشش سید مهدی رحمتی درون دروازه بخصوص روی مهار پنالتی حاصل شد اما با نمایش دور از انتظار برخی ستاره های باتجربه مانند اکبر صادقی و محمدحسین مرادمند همزمان بود. این دو که کمترین نوسان را در طول فصل داشتند و از ستاره ها و ارکان اصلی تیمشان هم به شمار می آیند انگار درون زمین تمرکز کافی نداشتند که باتوجه به وظایف جانبی و نانوشته ای که چنین بازیکنانی در تیم هایشان به هنگام بروز حواشی بر عهده دارند طبیعی هم بنظر می رسید.


شاید علت ترک زودهنگام ورزشگاه و قهر رحمتی پس از سوت پایان بازی هم همین بود. سنگربان شهرخودرو به واسطه ی تجربه بالایش بیشتر از هرکسی اهمیت کسب این سه امتیاز را می دانست. شاید هم او از همبازیان باتجربه اش توقع داشت علی رقم استعفای ناگهانی سرآسیایی و تحت شعاع قرار گرفتن کیفیت تمرینات در هفته ای که گذشت، برای کسب نتیجه ی دلخواه علاوه بر اینکه خودشان ششدانگ حواسشان درون زمین باشد بتوانند در دقایق پایانی جریان بازی را نیز کنترل کنند. در حالی که اشتباهات مکرر مرادمند در قلب دفاع و عدم رهبری مناسب توسط کاپیتان اکبر صادقی موجب شد تا سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز به تک امتیاز تبدیل شود.

 

1510580


هواداران تیم مشهدی البته خوشبین و امیدوارند که با رفع شدن حواشی موجود، بازگشت آرامش به مجموعه ی شهرخودرو و همچنین فروکش کردن تب حواشی حول تیم، خیلی زود دوباره شاهد درخشش ستاره خط دفاعی و میدان داری کاپیتان تیمشان باشند، البته اگر اتفاقات بیرون زمین به همین زودی برای شهرخودرو ختم به خیر شوند. 


فعلا و با این نمایش ضعیف و از دست دادن سه امتیاز به خیلی ها ثابت شد هیچ تیمی نمی تواند بدون آرامش و تمرکز به موفقیت دست پیدا کند. علی الخصوص اگر مهره های مهم و کلیدی تیم از نظر جسمی و ذهنی کاملا آماده نباشند. باید منتظر ماند و دید آیا هفته های اندک باقیمانده تا پایان لیگ طولانی نوزدهم این فرصت را به شهرخودرویی ها خواهد داد تا جبران این خودزنی را بکنند یا خیر!

 

1510579

دیدگاه‌ها