کد خبر : 1695358 | 22 تیر 1399 ساعت 09:20 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

ساری: رونالدو هم با پایش قهرمان است، هم با ذهنش

ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس بعد از تساوی تیمش مقابل آتالانتا با دو گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به تمجید او پرداخت و گفت رونالدو هم با پایش و هم با ذهنش قهرمان است.

ساری: رونالدو هم با پایش قهرمان است، هم با ذهنش

به گزارش "ورزش سه"‌، بعد از تساوی 2-2 یوونتوس مقابل آتالانتا در بازی دیشب دو تیم که به لطف دو پنالتی کریستیانو رونالدو برای بیانکونری بدست آمد، ساری سرمربی یووه به ستایش از رونالدو پرداخت و ضمن ابراز اینکه هیچکس مثل کریستیانو قادر به تحمل فشار و تأثیر نپذیرفتن از آن نیست گفت: " رونالدو هم با پاهایش هم با ذهنش قهرمان است".

 

1510552

 

ساری که تیمش با این نتیجه حالا شش بازی مانده به پایان فصل سری آ با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است در پایان بازی دیشب گفت: " رونالدو با پاهایش و همینطور با ذهنش قهرمان است. او وقتی تحت فشار قرار می‌گیرد به شکلی خارق‌العاده این فشار را مهار می‌کند".

 

سرمربی یووه در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: " امشب شایسته کسب این یک امتیاز بودیم و برای بدست آوردنش عرق ریختیم. ما در مقابل یکی از بهترین تیمهای اروپا به تساوی رسیدیم و این نتیجه خیلی مهمی است. مستحق این یک امتیاز بودیم چون در نیمه دوم باکیفیت بازی کردیم. هم بیشتر به آتالانتا حمله کردیم و هم روی کم آوردن بدنی‌شان سرمایه‌گذاری کردیم و در بهترین لحظات ممکن به گل رسیدیم. در نیمه اول بد بودیم ولی در نیمه دوم خیلی خوب به بازی برگشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها