کد خبر : 1695340 | 22 تیر 1399 ساعت 01:26 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

برایتون 0 - 5 سیتی؛ این گواردیولای بی رحم!

منچسترسیتی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با پنج گل برایتون را مغلوب کند.

برایتون 0 - 5 سیتی؛ این گواردیولای بی رحم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب موفق شد در خانه برایتون و با تکیه بر درخشش رحیم استرلینگ و هت تریک این ستاره انگلیسی با پنج گل برایتون را شکست دهد تا نایب قهرمانی اش در این فصل لیگ برتر را قطعی کرده باشد. علیرضا جهانبخش در این دیدار در دقیقه 70 و وقتی تیمش 0-4 عقب بود وارد میدان شد و نتوانست از سنگینی شکست برایتون کم کند.

 

بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه شش و روی ارسال مندی می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه گابریل ژسوس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 17 و روی ارسال ریاض محرز، اریک گارسیا در دهانه دروازه صاحب بخت مسلم گلزنی شد، اما ضربه او در عین ناباوری از کنار دروازه برایتون به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 21 سیتی به گل رسید. پاس گابریل ژسوس در گوشه محوطه به استرلینگ رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه سمت راست دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 26 تروسارد با حرکتی انفرادی می توانست دروازه منچسترسیتی را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار گابریل ژسوس در مقابل دروازه برایتون صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این مهاجم جوان به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

1510533

 

اما در دقیقه 44 سیتی به گل دوم رسید. ضربه سر رودری در دهانه دروازه به گابریل ژسوس رسید و او با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد تا سیتی با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل رسید. ارسال ریاض محرز از سمت راست با ضربه سر دقیق استرلینگ وارد دروازه برایتون شد.

 

1510534

 

اما در دقیقه 56 سیتی باز هم موفق به گلزنی شد. ضربه اول برناردو سیلوا تویط رایان دفع شد و خود او در ریباند موفق شد دروازه برایتون را باز کند.

 

در دقیقه 70 و در حالیکه سیتی با چهار گل پیش بود، علیرضا جهانبخش بعد از هفته ها دوری از ترکیب برایتون وارد میدان شد. در دقیقه 78 ریاض محرز از سد دروازه بان برایتون نیز گذشت، اما در لحظه آخر تعادل این بازیکن از دست رفت و ضربه او وارد دروازه نشد.

 

1510532

 

اما در دقیقه 81 سیتی باز هم به گل رسید. استرلینگ در جدال با مدافع برایتون خود را به محوطه رساند و در شلوغی موفق شد در حالتی عجیب و درازکش با ضربه سر دروازه حریف را باز کند. در دقایق باقیمانده اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت سیتی 0-5 موفق به غلبه بر برایتون شد.

دیدگاه‌ها