کد خبر : 1695329 | 22 تیر 1399 ساعت 00:38 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سراج: برخی بازیکنان با جان و دل بازی نمی کنند

سرمربی جوان نفت آبادان از عملکرد بازیکنانش در دیدار امشب راضی نیست و مدعی شد که با بازیکنان کم‌کار برخورد خواهد کرد.

سراج: برخی بازیکنان با جان و دل بازی نمی کنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی دیدار نساجی و صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر یک، بهنام سراج در نشست خبری حاضر شد و ابتدا توضیح داد: امروز باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و با توجه به نتایجی که به دست آمده بود می‌توانستیم در جدول ارتقا پیدا کنیم و به رقبا نزدیک‌تر شویم اما روی تمریناتی که داشتیم در میدان اجرا نشد. می‌دانستیم نساجی در ضدحملات خیلی قوی است و به راحتی در یک ضد حمله گل خوردیم و بیشتر توپ و میدان دست ما بود. اما خودمان اشتباه می‌کردیم و توپ را به نساجی می‌دادیم و آنها روی دروازه ما خطر ساز می‌شد.

 

وی افزود: به هر حال تمام دارایی تیم ما همین است و سعی می‌کنیم ازتمام نفرات‌مان استفاده کنیم؛ در نیم فصل جز تیم‌هایی بودیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. شرایطش را نداشتیم اجازه‌اش را نداشتیم و پنجره نقل و انتقالات‌مان بسته بود. با همان نفرات ادامه می‌دهیم و بازیکنان ما از  نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. مرتب تمرین می‌کنیم و بازیکنان را جابه جا می‌کنیم تا به شکل تیمی مورد نظرمان برسیم.

سراج گفت: مرتب تمرین می‌کنیم اما برخی بازیکنان در حدو  اندازه نیم فصل اولشان نیستند؛ خودم می‌گویم طبیعی است اما حسم می‌گوید برخی بازیکنان‌مان با دل و جان دیگر کار نمی‌کنند. این مساله واقعا به من مربوط نمی‌شود و باید کارشناسی  دقیق‌تر از سوی باشگاه شود و بازیکنانی که انگیزه ندارند خودم و باشگاه با آنها برخورد کنیم و اگر نمی‌توانند واقعا در خدمت تیم باشند کنارشان بگذاریم و با داشته‌هایمان به میدان برویم. بانفراتی که انگیزه دارند بازنده شویم خیلی بهتر است تا با نفرات قوی و بی انگیزه تا آخر مسابقات برویم.

 

او در مورد اینکه نساجی هفته قبل بازی نکرده بود گفت: از سازمان لیگ درخواست کردم که بازی‌های معوقه می شود به تیم‌های دیگر هم استراحت بدهند اینکه یک تیم 10 روز استراحت کند و یک تیم در یک هفته دو مسابقه بدهد فشار بروی تیم‌های دیگر می آید. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند. می‌دانستیم ویروس کرونا دخیل در مسابقات است.

وی افزود: برخی بازیکنان و تیم‌ها بخاطر تست مثبت از مسابقات خارج می شوند؛ باید این مساله کارشناسی شود که همه تیم‌ها به یک اندازه بازی کنند تا مثال تیمی مثل استقلال 2 بازی داشته باشد و ما بازی‌هایمان تمام شده باشد.

بهنام سراج درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال توضیح داد: آن بازی هم سخت است برای ما باید از میزبانی استفاده کنیم امروز مساوی کردیم و شرمنده مردم آبادان شدیم ولی باید قبول کنیم که تمام داشته‌های مان همین است باید روی نقاط قوت مان بیشتر کار کنیم و روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

دیدگاه‌ها