کد خبر : 1695287 | 21 تیر 1399 ساعت 23:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فریم‌های جالب از ساکت الهامی(عکس)

سرمربی تراکتور لب خط انرژی زیادی صرف کرد و شانس آورد مثل بازی پرسپولیس از روی نیمکت اخراج نشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مقابل استقلال در تهران از اهمیت بالایی برای تراکتوری‌ها برخوردار بود. ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور فشار زیادی روی دوش خود در این دیدار احساس می‌کرد، با انگیزه خاصی در کنار زمین حضور یافته بود تا بتواند تیمش را به موفقیت برساند.

 

1510442

 

الهامی از دقیقه یک بازی تا پایان کار، جنب و جوش زیادی در لب خط داشت و ضمن راهنمایی شاگردانش و نیز واکنش به اتفاقات بازی، بارها نسبت به قضاوت بازی نیز واکنش نشان داد که جدی‌ترین آنها روی تکل خشن روزبه چشمی روی مسعود شجاعی رقم خورد که یک کارت زرد برای وی به همراه داشت.

 

سرمربی تراکتور با تحرک و سبک خاص خود در کنار خط، مثل بازیکنان درون زمین جنب و جوش داشت تا بتواند تیمش را با امتیاز از بازی خارج کند. البته آنها می‌توانستند در دقایق پایانی روی موقعیت شجاعی به یک تک به تک و حتی گل برسند که داور در صحنه مشکوکی تصمیم نگرفت خطایی اعلام کند تا موجب اعتراض سرمربی جوان تی‌تی‌ها شود.

 

1510443

 

 

 

اکنون الهامی امیدوار است با انگیزه زیادی که به بازیکنان تزریق می‌کند، بتوانند در رقابت با سپاهان و شهرخودرو و دیگر تیم‌ها ازجمله فولاد و استقلال، به موفقیت برسند و صاحب سهمیه آسیایی شوند.

 

 

1510444

 

1510445

دیدگاه‌ها