کد خبر : 1695278 | 21 تیر 1399 ساعت 22:55 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهت سپاهان از تساوی لحظات آخر

سپاهان در دقایق پایانی دیدار مقابل پارس جنوبی، پیروزی را با مساوی عوض کرد.

بهت سپاهان از تساوی لحظات آخر

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه ی رقابت های هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر، امشب تیم های سپاهان و پارس جنوبی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.


در این بازی ابتدا سپاهان توسط محمدرضا حسینی به گل رسید. شوت تماشایی حسینی پس از حرکت پا به توپ او به زیبایی هرچه تمام وارد دروازه شد و مسعود پورمحمد نتوانست این توپ را مهار کند. سپاهان دقیقه 76 صاحب یک ضربه پنالتی شد، محمد کریمی پشت این ضربه ایستاد و ضربه اش را به گوشه دروازه زد اما پنالتی او گل نشد و به اوت رفت.


در حالیکه بازی رو به پایان بود، در دقیقه 85 سانتر بازیکنان پارس جنوبی با ضربه سر عجیب محمد طیبی همراه شد که این ضربه توپ را به خالقی فر رساند و او با فرصت طلبی توپ را از بالای سر نیازمند عبور داد تا دروازه سپاهان باز شود.
در نهایت بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا در کمال ناباوری، سپاهان برای دومین هفته ی متوالی، متوقف شود و اختلافش با پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود.


بعد از پایان بازی، بهت و حیرت را می شد در صورت بازیکنان سپاهان از جمله سرمربی این تیم، امیر قلعه نویی مشاهده کرد. البته اصفهانی خوش شانس بودند که شهرخودرو در آخرین ثانیه های بازیش با سایپا، دروازه اش باز شد تا جایگاه دومی را از دست ندهند هر چند که با توجه به اختلاف بسیار کم بین مدعیان کسب سهمیه، سپاهانی ها هر لحظه خطر از دست دادن این جایگاه را دارند.

دیدگاه‌ها