کد خبر : 1695276 | 21 تیر 1399 ساعت 22:49 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سولسشر به نگرانی ها در مورد پدیده انگلیسی

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید نگرانی خاصی بابت آینده میسون گرین وود ندارد.

واکنش سولسشر به نگرانی ها در مورد پدیده انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، میسون گرین وود در هر شش پیروزی منچستر یونایتد در مقابل حریفان نقش اساسی و مهمی را ایفا کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که این جوان تنها 18 ساله در کنار مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال مثلث ترسناکی را در خط حمله شیاطین سرخ به وجود آورده‌اند.

 

تعریف و تمجیدها از پدیده انگلیسی باعث شده که نگرانی‌هایی درباره امکان تاثیرات منفی این موضوع روی گرین وود به وجود بیاید؛ موضوعی که سرمربی شیاطین سرخ خیلی بابت آن نگران نیست.

 

 

1507680

 

 

اوله گنار سولسشر درباره میسون گرین وود گفت: " او در این سن انرژی فراوانی دارد. در این مقطع سنی شما می خواهید فقط فوتبال بازی کنید و حتی اگر ما یک روز با بازیکنان مرخصی دهیم، احتمالاً بازهم بروید و دوباره فوتبال بازی کنید. من هیچ نگرانی بابت میسون ندارم اما با این وجود باید مراقب حرفه او باشیم. او یک پسر فوق‌العاده است که دوست دارد همواره فوتبال بازی کند و همیشه به خاطر سخت کوشی اش، نتیجه این موضوع را دریافت می‌کند.

ما می‌دانیم که گرین وود چه توانایی هایی دارد و همواره به او اعتماد داشته ایم تا بتواند بخشی از تیم باشد و گل‌های زیادی به ثمر برساند."

دیدگاه‌ها