کد خبر : 1695046 | 21 تیر 1399 ساعت 02:34 | 39.5K بازدید | 3 دیدگاه

رئال 2-0 آلاوس: عکس کهکشانی‌ها روی جام

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل آلاوس، یک قدم دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک شد.

رئال 2-0 آلاوس: عکس کهکشانی‌ها روی جام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب با گل های کریم بنزما (پنالتی) و مارکو آسنسیو، موفق شدند آلاوس را شکست بدهند و در فاصله سه هفته به پایان رقابت های این فصل لالیگا، فاصله چهار امتیازی‌شان با بارسا را حفظ کردند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4، آلاوس به گل اول بازی برسد اما حضور به موقع رافائل واران، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 11، رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد. فرلان مندی در تلاش برای ورود به محوطه جریمه آلاوس، توسط ناوارو سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. بنزما پشت توپ قرار گرفت و با فریب دادن دروازه بان، توپ را به گوشه دروازه آلاوس فرستاد.

 

 

1510129

 

1510127

 

دو دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که رئال روی شوت تماشایی تونی کروس به گل برسد اما خیمنز به هر ترتیب ممکن توپ را به بیرون فرستاد. در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در دقیقه 37، روی حرکت خوب بورک و پاس رو به عقب او، آلاوس صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه خوسلو راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را آلاوس بهتر آغاز کرد اما این رئال بود که در دقیقه 50 به گل دوم رسید. روی پاس در عمق رودریگو بود که بنزما صاحب موقعیت شد اما او به جای زدن ضربه نهایی، با یک پاس در عرض، موقعیت بهتری برای آسنسیو ایجاد کرد و او هم با یک بغل پای مطمئن، دروازه خالی را باز کرد.

 

1510128

 

بعد از این گل بازیکنان آلاوس که چیزی برای ازدست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 60 به گل سوم برسد اما بنزما نتوانست از فرصتی که آسنسیو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

در دقیقه 63 نوبت آلاوس بود که تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش برود اما تیبو کورتوا با یک واکنش خوب، مانع گلزنی خوسلو شد. در ادامه علی رغم اینکه رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این بازیکنان آلاوس بودند که موقعیت های بهتری ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها