کد خبر : 1695029 | 21 تیر 1399 ساعت 00:08 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

شکست سنگین مانع حضور کریمیان در نشست !

شکست 5 گله مقابل ذوب آهن کار شاهین بوشهر برای بقا در لیگ برتر را سخت کرد.

شکست سنگین مانع حضور کریمیان در نشست !

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر شروع فوق العاده ای در مصاف با ذوب آهن داشت و حتی پس از گلزنی پهلوان که روی مهارت فردی این بازیکن به دست آمد، می توانست به گل تساوی برسد که اسماعیل شریفات نتوانست ضربه اش را مقابل هم تیمی سابقش به گل تبدیل کند و معراج دست او را خواند.


در ادامه باز هم فرصت رسیدن به گل توسط شاهینی ها وجود داشت، اما آنها در روزی که فرصت های بسیاری را در نیمه اول از دست دادند و با شکست 2 بر صفر به رختکن رفتند و در نیمه دوم هم حرفی برای گفتن نداشتند و بسیار بی برنامه و از هم گسیخته به بازی ادامه دادند تا سه بار دیگر دروازه‌شان را باز شده ببینند، سه امتیاز حیاتی را به یکی از رقیبانشان در راه فرار از سقوط تقدیم کردند.


با این نتیجه حالا شاهین باید در انتظار دیدار پیکان و گل گهر سیرجان دو رقیب دیگرش باشد که فردا در شهر قدس بازی خواهند کرد و در سوی دیگر نیز امیدوار به شکست پارس جنوبی جم مقابل سپاهان.


پس از شکست 5 بر 1 مقابل ذوب آهن، مهرداد کریمیان سرمربی جوان شاهینی ها که برای دومین بازی در راس کادر فنی تیم حضور داشت، از حضور در نشست خبری امتناع کرد تا بدون صحبت در مورد دلیل شکست به خانه برگردد و در مورد شش بازی باقی مانده بیاندیشد.

دیدگاه‌ها