کد خبر : 1695010 | 20 تیر 1399 ساعت 22:39 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور به سبک طارمی پنالتی گرفت (عکس)

پرسپولیس در حالی که بازی اش برابر ماشین سازی تا دقیقه 85 گره خورده بود در این زمان از روی نقطه پنالتی گل زد تا با این سه امتیاز یک قدم به قهرمانی نزدیکتر شود.

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس در بازی برابر ماشین سازی با توجه به مصدومیت ها و غایبانش با کمبود مهره مواجه بود اما این تیم بازی هم در شرایط سخت به پیروزی رسید تا نشان دهد برای چهارمین قهرمانی پیاپی آن هم چند هفته زودتر انگیزه بالایی دارد.


در بازی امروز ، پرسپولیس مثل اکثر بازی هایی که با مربیگری یحیی گل محمدی انجام داده ، مالک توپ بود و بازی تهاجمی را انجام داد اما ماشین سازی با برنامه تدافعی پا به زمین گذاشته بود ضمن اینکه اندک فرصت های این تیم هم روی بی دقتی مهاجمان از دست رفت.


با این حال تعویض اول یحیی و حضور مهدی عبدی به سعید حسین پور نتیجه داد. در دقیقه 85  و در یک حمله سریع ، عبدی یک پاس خوب را به عمق دفاع ماشین سازی فرستاد و علی علیپور که تا قبل از آن در چند نوبت فرارهایش نتیجه نداده بود ، با زرنگی یک پنالتی از حریف گرفت. مهاجم شماره 70 پرسپولیس که سرعت و قدرت بدنی بالایی دارد ، در حالی که دید مدافع ماشین سازی نیز به سمت توپ می آید خودش را بین توپ و بازیکن گذاشت و بی احتیاطی مدافع ماشین سازی باعث شد تا رضا کرمانشاهی داور مسابقه نقطه پنالتی رانشان بدهد.

 

1510092

 

1510093


علیپور شاید خیلی دوست داشت که ضربه پنالتی را بزند تا یک گل خودش را در جدول گلزنان ارتقا بدهد اما آن پنالتی چیپ کذایی بازی رفت باعث شد که کالدرون مربی وقت پرسپولیس جایگاه او به عنوان پنالتی زن اول را به مهدی ترابی بدهد.


ترابی امشب هم پشت توپ قرار گرفت و حامد لک که امروز هم چند سیو خوب داشت را فریب داد و تک گل سه امتیازی بازی را زد.


شادی گل پرسپولیسی ها هم جالب بود. آن ها که در ورزشگاه بدون تماشاگر ایده خاصی برای خوشحالی نداشتند با دیدن دوربین تلویزیونی ، خوشحالی متفاوتی را مقابل دوربین تلویزیونی انجام دادند و به نوعی شادی گل را با هوادارانشان در خانه تقسیم کرند.

دیدگاه‌ها