کد خبر : 1695005 | 20 تیر 1399 ساعت 22:22 | 73.3K بازدید | 1 دیدگاه

آمار خارق العاده ترابی در لیگ برتر

ستاره پرسپولیس؛ 10 گله و 21 امتیازی!

مهدی ترابی ستاره خط حمله تیم پرسپولیس با گل از روی نقطه پنالتی دروازه ماشین سازی را باز کرد و دهمین گل فصل را به ثمر رساند.

ستاره پرسپولیس؛ 10 گله و 21 امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیسی ها بابدشانسی و کم دقتی از گلزنی به ماشین سازی ناکام مانده بودند، پنالتی اتابک زارعی روی علی علیپور باعث شد تا سرخ ها در آستانه گلزنی قرار بگیرند. در حالی که شاید بسیاری تصور می‌کردند که علیپور خودش پشت توپ قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و ترابی به عنوان پنالتی زن معرفی شد.

او که با 9 گل بهترین گلزن سرخ ها در فصل جاری محسوب می‌شد، این ضربه را برخلاف جهت حرکت حامد لک زد و توپ را در گوشه دروازه ماشین سازی قرار داد و طلسم دروازه او را شکست تا پرسپولیس با همین گل به پیروزی برسد و ترابی نیز به عنوان گلزن ترین هافبک ایران، به رتبه دوم برترین گلزنان لیگ صعود کند.

 

نکته جالب این که پرسپولیسی ها در بازی رفت هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما آن شب علی علیپور پنالتی را به صورت چیپ زد و حامد لک نیز با آرامش در درون دروازه باقی ماند و موفق به مهار آن شد و در نهایت نیز سرخ ها از پیروزی ناکام ماندند. ولی این بار پنالتی پرسپولیسی ها به ثمر نشست و شاگردان گل محمدی ماشین سازی را در تبریز مغلوب کردند.

 

حالا با این گل ترابی تنها دو قدم تا صدر جدول گلزنان فاصله دارد. همچنین او اگر یک گل دیگر در شش بازی آینده بزند، بهترین فصل فوتبالی خود را رقم خواهد زد. این در حالی است که البته وی با 5 پاس گل شانس خوبی برای کسب عنوان آقای پاس گل لیگ برتر را دارد. او بعد از گلزنی مقابل ماشین سازی هم به شکلی جالب مقابل دوربین خوشحالی کرد و فریم خاصی را در کنار همبازیانش به ثبت رساند؛ نگاهی آمیخته به غرور با شادی همه جانبه که 56 امتیازی شدن را جشن می‌گرفت.

 

1510087

 

نکته مهم درباره ترابی این است که از این 10 گل، 7 گلش سه امتیازی بوده و این ارزش ستاره سرخ ها را بیشتر کرده است؛ او در مقابل ماشین سازی، شاهین، گل گهر، فولاد، پیکان و پارس جم (رفت و برگشت) گل پیروزی بخش سرخ ها را به ثمر رسانده و حالا برای دومین بازی متوالی، شش امتیاز را به خزانه پرسپولیسی ها واریز کرده. حالا دیدار مقابل فولاد هم یادآور بازی رفت است که ترابی از روی نقطه پنالتی دروازه گردان را باز کرد و این بار در آزادی به استقبال خط دفاعی سرخ های اهوازی خواهد رفت.

 

7 گل سه امتیازی به منزله کسب 21 امتیاز برای پرسپولیسی هاست که او را به ارزشمندترین بازیکن این تیم تبدیل کرده و البته شاید در ادامه این تعداد بیشتر و بیشتر هم بشود.

دیدگاه‌ها