کد خبر : 1694994 | 20 تیر 1399 ساعت 21:54 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلداری ستاره هاب بارسلونا به آنسو فاتی

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا لحظات دشواری را در دیدار مقابل اسپانیول تجربه کرده است.

دلداری ستاره هاب بارسلونا به آنسو فاتی


به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در این فصل پدیده بارسلونا بوده و هفته گذشته نیز موفق شد گل شماره 9 هزار را در تاریخ این باشگاه به ثمر برساند. اما دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل اسپانیول برای آنسو فاتی به شکل عجیبی سپری شد و نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی به وصف اوضاع آنسو فاتی در رختکن بارسا پرداخته است.

 

1510067

 

آنسو فاتی در نیمه دوم و برای تغییر شرایط بازی از سوی کیکه ستین وارد میدان شد، اما تنها چهار دقیقه بعد از حضور در زمین با کارت قرمز داور مواجه شده و با حالتی بهت زده زمین را ترک کرد.به نظر می رسد آنسو فاتی در رختکن شرایط بسیار بدی داشته و علیرغم پیروزی بارسلونا یک گوشه با حالتی ناراحت نشسته بوده است.

 

اما پس از پیروزی بازیکنان بزرگ بارسلونا به سمت آنسو فاتی رفته و او را مورد تشویق قرار می دهند. همچنین بازیکنان باتجربه از او می خواهند این اتفاق را فراموش کند و سعی کند برای آینده از این اخراج درس بگیرد. در ادامه آنسو فاتی نیز به درخواست بازیکنان بارسا پاسخ مثبت می دهد و بعد از دقایقی به حالت عادی بازمی گردد. این اولین کارت قرمز دوران ورزشی کوتاه آنسو فاتی تا امروز بوده و بدین ترتب او مسابقه این هفته مقابل وایادولید در لالیگا را از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها