کد خبر : 1694993 | 20 تیر 1399 ساعت 21:40 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

رویای ناکام مرادی برای توقف پرسپولیس در تبریز

هافبک تکنیکی ماشین سازی بعد از اینکه از سوی مهاجری تعویض شد اعتراض تندی به این موضوع نشان داد.

رویای ناکام مرادی برای توقف پرسپولیس در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی که در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماشین سازی محسوب می‌شود،  از انگیزه فوق العاده ای برای نمایش موفق در جدال با صدرنشین لیگ برخوردار بود، در شرایطی که هدف مدافعان حریف بعد از حرکات تکنیکی‌اش قرار داشت در دقایق پایانی، اسیر بازی محتاطانه تیمش شد.

 

رضا مهاجری که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته، در ادامه قصد داشت با تدافعی تر کردن تیمش به کسب امتیاز در این بازی امیدوار باشد. موضوعی که ابتدا با درخواست او برای عقب نشینی خطوط تهاجمی تیمش همراه بود و این مساله باعث شد تا مرادی نیز به یک خط عقب تر برگردد. جایی که برخلاف نیمه اول که باعث شده بود بازیکنان حریف برای متوقف کردن او به خطا متوسل شوند، اینبار بیشتر به دنبال خراب کردن بازی حریف برود.

 

عقب نشینی ماشین سازی باعث شد تا مرادی و دیگر عناصر تهاجمی این تیم برای دستیابی به هدف خود با مشکل مواجه شوند و در نهایت نیز رضا مهاجری تصمیم به خارج کردن ستاره چند دیدار اخیر تیمش از زمین کرد.

باید دید مرادی و دیگر ستاره‌های ماشین سازی در ادامه قادر خواهند بود این تیم را از خطر سقوط نجات دهند یا شرایط به بدی هفته‌های گذشته برای آنها پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها