کد خبر : 1694980 | 20 تیر 1399 ساعت 20:54 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

جوان‌سازی پرسپولیس در خاک تبریز (عکس)

یحیی گل محمدی تیمی را به زمین فرستاده که میانگین سنی آن حدود 27 سال را نشان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی رفته که 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد و همین موضوع میانگین سنی شاگردان گل محمدی را کاهش داده است. در ترکیب سرخ ها تنها سه بازیکن بالای 30 سال حضور دارند که دو تا از آن ها به تازگی وارد دهه چهارم زندگی شده و دیگری سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است که ستاره خط دفاعی قرمزها به حساب می‌آید.


بشار رسن، علی علیپور، سعید حسین پور و مهدی ترابی چهار بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس هستند. در این بین حسین پور جوان ترین بازیکن تیم با 21 سال است که به تنهایی میانگین سنی سرخ ها را چند سالی کاهش داده است.


نکته جالب این که در میان عناصر هجمی تیم پرسپولیس احمد نوراللهی 27 ساله باتجربه ترین بازیکن محسوب می‌شود و پس از او سیامک نعمتی با 26 سال در رتبه دوم است. در مجموع سرخ ها امروز با میانگین 27.2 سال یکی از جوان ترین تیم های خود را در ترکیب خود دارند.

 

1510053

 

1510056

 


پرسپولیسی ها حالا با این تیم جوان خود به دنبال کسب پیروزی مقابل ماشین سازی هستند. عکس تیمی آن ها که با فاصله اجتماعی به ثبت رسیده، ستاره هایی را در خود دارد که شاید در هفته های آینده زودتر از اتمام لیگ قهرمانی را جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها