کد خبر : 1694959 | 20 تیر 1399 ساعت 19:58 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت صخره؛ سیدجلال در تبریز فیکس شد (عکس)

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ماشین سازی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در حالی برگزار خواهد شد که نکته ویژه ترکیب پرسپولیس بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس است. کاپیتان باتجربه سرخپوشان که نقش پررنگی در آمار دفاعی این تیم داشته، در حالی امروز فیکس خواهد بود که باتوجه به غیبت چند بازیکن تاثیرگذار در خط میانی و هجومی، شاید فشار بیشتری را متحمل شود.


حسینی که در این سال ها تاثیرگذارترین مهره دفاعی پرسپولیس بوده و از نظر رهبری هم نقش خود را ایفا کرده است، حالا امروز باید در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی سرخ ها را تشکیل دهد. این نخستین بازی سیدجلال در سال 1399 در ترکیب اصلی خواهد بود که شاید سومین پیروزی را برای پرسپولیسی ها به ارمغان بیاورد.


این چهاردهمین بازی فصل سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. او البته هرگاه به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین شده، عملکرد خوبی داشته و با بیشترین میزان تلاش، برای موفقیت سرخ ها بازی کرده است. مثل دیدار با پیکان که تنها چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما در همان یک بار دروازه این تیم را نجات داد.

 

1510027

 

1510028

 


حضور سیدجلال در ترکیب پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده که در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامو این بازیکن وجود داشت اما حالا یحیی گل محمدی در مصاحبه خود نیز عنوان کرد که به این بازیکن نیاز دارد و اجازه خداحافظی را نخواهد داد و حالا با استفاده از او در ترکیب اصلی نیز به وضوح این موضوع را نشان داده که تا یک بار دیگر رابطه خوب خود با سیدجلال و نیازش به این بازیکن را نشان دهد.

 

دیدگاه‌ها