کد خبر : 1694939 | 20 تیر 1399 ساعت 18:37 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

کیکه ستین: خیلی به لیگ قهرمانان فکر نمی کنم

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد در حال حاضر تمرکز آنها روی لالیگاست، نه لیگ قهرمانان.

کیکه ستین: خیلی به لیگ قهرمانان فکر نمی کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در لالیگا به مصاف وایادولید خواهد رفت و برای حفظ اندک شانس های خود برای قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز در این دیدار ندارد. کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و بازینان مختلف از جمله آرتور و آنتوان گریزمان صحبت کرد.

 

کیکه ستین گفت: "وایادولید هنوز به طور کامل از خطر سقوط به دسته پایین تر رهایی نیافته و به همین دلیل آنها در این بازی خانگی به دنبال نجات خود هستند. این امکان برای ما وجود دارد که با شانس کسب عنوان قهرمانی به هفته پایانی برسیم.

 

1507131

 

امیدوارم قادر به انجام این کار باشیم، اتفاقات بسیاری در فوتبال می توانند رخ دهد و همه ما در طول سالها چیزهای غیر قابل توضیحی را دیده ایم. ما فقط باید روی آنچه می توانیم در برابر رئال وایادولید انجام دهیم متمرکز شویم. ما از بسیاری جهات خوب بازی می کنیم، اما باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

 

غیبت آرتور ملو: هر گاه مشکل آرتور حل شود قادر به بازگشت به میادین خواهد بود. آرتور خوب تمرین می کند و گرچه در بازی های اخیر حضور پیدا نکرده، اما تعهد او مانند گذشته است و می تواند دوباره بازی کند."

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان: "من خیلی به لیگ قهرمانان فکر نمی کنم و وقتی موعد دیدار با ناپولی فرا رسید روی آن بازی متمرکز می شویم. ما باید مقابل ناپولی در نیوکمپ بازی کنیم و این عادلانه است. اینکه از قرعه کشی ادامه رقابت ها مطلع شدیم خوب است، اما ما واقعا باید روی بازی بازی شنبه تمرکز کنیم. سپس دیدار با ناپولی فرا می رسد که یک بازی حیاتی خواهد بود."

 

شرایط آنتوان گریزمان و حواشی اخیر: "هنوز اعتقاد دارم که گریزمان بازیکن خیلی خوبی است، اما او باید در پست های متفاوت هم خوب بازی کند که این اتفاق رخ داده است."

دیدگاه‌ها