کد خبر : 1694929 | 20 تیر 1399 ساعت 17:49 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: آگوئرو مقابل رئال مادرید غایب خواهد بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد دیدار برگشت مقابل رئال مادرید در استادیوم اتحاد برگزار شود.

گواردیولا: آگوئرو مقابل رئال مادرید غایب خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد برگزاری دیدار برگشت منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در لیسبون منتشر شده است. پپ گواردیولا معتقد است هر تیمی باید یک بار حق میزبانی داشته باشد و به همین دلیل منطقی وجود ندارد این حق از منچسترسیتی گرفته شود.

 

پپ گواردیولا گفت: "چرا باید در شهر دیگری بازی کنیم؟ اولین بازی در مادرید برگزار شد و در بازی برگشت در خانه بازی خواهیم کرد. حرف من ربطی به مزیت در خانه بازی کردن ندارد و شرایط باید اینگونه باشد. در یک بازی حذفی رفت و برگشت، یک دیدار در خانه ما و دیگری باید در خانه حریف باشد.

 

1506954

 

وقتی برابر تیمی مانند رئال مادرید بازی می کنید، اگر از همین حالا فکر مرحله بعد باشید و خود را صعود کرده تصور کنید، توسط پادشاه لیگ قهرمانان حذف خواهید شد. سرخیو آگوئرو به علت مصدومیت دیدار مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد."

 

مشکلات VAR: "فکر می کنم شرایط در فصل بعد بهتر خواهد شد، اما باید از افرادی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند سوال کنید. من متخصص نیستم و شما باید از این آقایان نظرشان را در مورد فصل اول VAR و چگونگی این تجربه سوال کنید. من نمی دانم که آیا آنها واقعیت را می پذیرند، اما شما باید از آنها بپرسید."

 

احتمال بخشیده شدن محرومیت سیتی: "هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هر فصل و ارائه بهترین عملکرد است و فکر ما معطوف به آنچه در روز دوشنبه رخ خواهد داد نیست. البته من خیلی مطمئن هستم زیرا استدلال باشگاه را خوانده ام و معتقدم ما فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود. اما باید صبر کنیم و بعد از اعلام رای در این مورد نظر بدهیم."

دیدگاه‌ها