کد خبر : 1694898 | 20 تیر 1399 ساعت 13:39 | 32.8K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس با شش تغییر قطعی در مقابل ماشین (عکس)

سرخپوشان پایتخت با شش تغییر قطعی نسبت به آخرین بازی خارج از خانه در برابر ماشین سازی، مقابل این تیم قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی با لشکری از مصدومان به استقبال دیدار با ماشین سازی می‌روند. علاوه بر کریستین اوساگوآنا که به ایران نیامده و آنتونی استوکس که مدت هاست از جمع سرخ ها رفته و علیرضا بیرانوند که امشب به بلژیک خواهد رفت، محسن ربیع خواه، محمد نادری، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد انصاری مصدوم هستند تا 8 غایب قطعی قرمزهای پایتخت را تشکیل داده باشند.

 

 

 

 

اما نسبت به آخرین بازی پرسپولیس - ماشین در تبریز، سرخ ها شش تغییر قطعی خواهند داشت که شاید با نیمکت نشینی چند بازیکن این تعداد افزایش نیز پیدا کند. سال پیش علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا در ترکیب پرسپولیس بودند. از این جمع بیرانوند، همتی، طاهرخانی و منشا جدا شده اند و عالیشاه و ربیع خواه نیز مصدوم هستند.

 

اما سیدجلال حسینی، بشار رسن، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی و علی علیپور فرصت بازی را خواهند داشت. در دیدار قبلی سیدجلال و رسن نیمکت نشین بودند و حالا باید دید با تصمیم یحیی به ترکیب خواهند رفت یا نه؟

دیدگاه‌ها