کد خبر : 1694889 | 20 تیر 1399 ساعت 13:20 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

جیووانی فن برونکهورست

تصور بارسلونا بدون مسی غیرممکن است

جیووانی فن برونکهورست ستاره سابق بارسلونا می‌گوید انتظار دارد مسی تا پایان دوران فوتبالش در بارسا ماندگار شود چرا که تصور بارسلونا بدون مسی ممکن نیست.

تصور بارسلونا بدون مسی غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی فن برونکهورست ستاره سابق بارسلونا می‌گوید با وجود شایعات اخیر درباره احتمال جدایی لیونل مسی از بارسا، او معتقد است مسی ستاره‌ای تک‌تیمه خواهد ماند چرا که حتی تصور بارسا بدون مسی غیرممکن است.

 

1508355

 

این صحبت‌های فن برونکهورست در حالی مطرح می‌شود که اخیراً با شکل‌گیری تنش‌هایی در باشگاه بارسلونا شایعاتی مبنی بر تصمیم مسی برای ترک این باشگاه مطرح شده بود. علت این تمایل مسی ناراحتی او از سبک مدیریتی بارتومئو رئیس باشگاه عنوان شده بود.

 

بااینحال فن برونکهورست می‌گوید اعتقاد دارد که مشکلات درونی در بارسا حل و فصل شده و مسی به زودی با تمدید قرارداد خود در بارسلونا به همه این حرف و حدیث‌ها پایان خواهد داد.

 

1509938

 

ستاره سابق بارسا در گفتگو با فرانس پرس در این باره گفت: " من خیلی دوست دارم مسی تا پایان دوران فوتبالش در بارسا بماند. او یکی از معدود بازیکنانی است که تک‌تیمه هستند و تمام دوران فوتبال‌شان را در یک تیم سپری می‌کنند".

 

فن برونکهورست که در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ با پیراهن بارسا می‌درخشید در ادامه صحبت‌هایش درباره مسی گفت: " من مسی را از وقتی که ۱۶ ساله بود می‌شناسم و او حالا ۳۳ ساله است. مسی حالا به یک مرد بزرگ تبدیل شده، مردی اهل خانواده که می‌تواند درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. شکی نیست که مسی خودش درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد ولی تصور بارسلونا بدون مسی برای من اصلاً ممکن نیست".

 

 

دیدگاه‌ها