کد خبر : 1694881 | 20 تیر 1399 ساعت 12:28 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس - ماشین؛ به یاد علی بیرو! (عکس)

پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی خواهد رفت که علیرضا بیرانوند در ترکیب، نیمکت و حتی سکوی این تیم جایی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس پرسپولیس و ماشین سازی امشب در تبریز برگزار خواهد شد و یکی از غایبان سرخپوشان پایتخت علیرضا بیرانوند خواهد بود. گلر خرم آبادی پرسپولیسی ها که احتمالا امشب تهران را به مقصد آنتورپ ترک خواهد کرد، در چند بازی آخر مقابل ماشین سازی چهره ویژه تیمش بود و از درون زمین و بیرون آن مورد توجه قرار داشت.

 

 

او در بازی رفت در درون دروازه سرخ ها بود و موفق به کلین شیت هم شد اما در بازی برگشت لیگ هجدهم از روی سکو دروازه بانی بوژیدار را تماشا می‌کرد. بیرانوند در کنار کامبیز دیرباز، حسین ماهینی و چند بازیگر و پیشکسوت دیگر حضور داشت و منتظر این بود که با گل های همبازیانش به آسمان بپرد و در پایان قهرمانی را یک هفته مانده به پایان جشن بگیرد اما آنچه که تا آخرین دقایق بازی رقم خورد، داستانی تراژیک بود که می‌توانست هت تریک قهرمانی را نیز به خطر بیاندازد.

 

 

بیرانوند چند ماه پیش از آن البته با گل شجاع خلیل زاده به آسمان پرید و در تبریز خوشحالی خاصی را انجام داد. در حالی که هواداران تبریزی او را به یکی از شخصیت های کارتونی تشبیه کرده و علیهش شعار می‌دادند، بیرانوند بعد از بازی یک بطری را در مقابل بینی اش قرار داد و به آن ها کنایه زد.

 

حالا پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین می‌رود که پس از 5 سال دیگر این دروازه بان مطمئن و بلند قامت را در اختیار ندارد و باید دید دوره بعد از او را چگونه سپری خواهد کرد؟

 

دیدگاه‌ها