کد خبر : 1694878 | 20 تیر 1399 ساعت 12:20 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک تغییر اجباری و عجیب در ترکیب رئال برابر آلاوس

به نظر می‌رسد که زین‌الدین زیدان در دیدار برابر از لوکاس وازکز در سمت راست خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

یک تغییر اجباری و عجیب در ترکیب رئال برابر آلاوس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نخستین دقایق بامداد روز شنبه و از سری مسابقات هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان آلاوس خواهد بود. با توجه به پیروزی بارسلونا مقابل اسپانیول، رئال مادرید در حال حاضر تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم کاتالانی در صدر جدول قرار گرفته و تیم زین الدین زیدان برای فاصله گرفتن دوباره از بارسا به پیروزی برابر آلاوس نیاز مبرم دارد.

 

در یکی از حساس ترین مقاطع فصل اما رئال مادرید با چند بدشانسی بزرگ مواجه شده است. در دیدار گذشته این تیم مقابل اتلتیکو بیلبائو، دو ستاره خط دفاعی لوس بلانکوس یعنی سرخیو راموس و دنی کارواخال با دریافت کارت زرد از داور تقابل با آلاوس را از دست دادند.‌

 

 

1431551

 

 

در حالیکه با توجه به محرومیت دنی کارواخال بسیاری معتقد بودند که زین الدین زیدان از فرلان مندی در سمت راست دفاعی استفاده خواهد کرد و مارسلو مانند دیدار برابر بیلبائو در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته خواهد شد اما ستاره برزیلی نیز در تمرینات اخیر کهکشانی ها دچار مصدومیت شد تا یک مشکل بزرگ دیگر برای رئال ایجاد شود.

 

حالا به نظر می رسد که زین الدین زیدان با یک چالش بزرگ برای انتخاب خط دفاعی و مشخصاً مدافع راست برابر آلاوس روبرو است. در واقعا سرمربی فرانسوی مجبور خواهد بود که در دیدار برابر آلاوس از یک بازیکن غیر تخصصی در سمت راست خط دفاعی خود استفاده کند و بر اساس ادعای برخی منابع اسپانیایی گفته می‌شود که این بازیکن وینگر اسپانیای یعنی لوکاس واسکز خواهد بود که پیش از این نیز در یکی دو بازی سابقه حضور در این نقطه از میدان را داشته است.

 

 

1502778

دیدگاه‌ها