کد خبر : 1694877 | 20 تیر 1399 ساعت 12:20 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

فصل پنالتی ها برای منچستریونایتد ادامه دارد

پنالتی‌ای که در بازی دیشب منچستریونایتد مقابل استون ویلا برای این تیم گرفته شد سیزدهمین پنالتی این فصل شیاطین سرخ بود و باعث شد آنها از این حیث به یک رکورد دست پیدا کنند.

فصل پنالتی ها برای منچستریونایتد ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه استون ویلا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید. ولی گل اول شیاطین سرخ که در دقیقه ۲۷ توسط برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اهمیت خاصی داشت.

 

1509912

 

این سیزدهمین پنالتی‌ای بود که در این فصل برای یونایتد اعلام می‌شد. فصل پر پنالتی شیاطین سرخ در حالی ادامه دارد که تعداد پنالتی‌هایی که تا اینجای فصل به نفع این تیم اعلام شده به رکورد تاریخی لیگ برتر رسیده است.

 

یونایتد در حالی به خانه استون ویلا رفته بود که برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای کسب سهمیه اروپایی به پیروزی نیاز مبرم داشت. شیاطین سرخ اخیراً نتایج خیلی خوبی بدست آورده و در چهار بازی آخرشان سه بار پیروز شده و در این بازی‌ها ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

 

1509911

 

گل اول بازی زمانی بدست آمد که ازری کنسا بازیکن ویلا درون محوطه جریمه روی فرناندس مرتکب خطا شد. داور مسابقه جاناتان ماس با بررسی صحنه توسط VAR حکم به ضربه پنالتی داد تا سیزدهمین پنالتی فصل به شیاطین سرخ هدیه شود.

 

تا پیش از پنالتی دیروز یونایتد رکورد بیشترین تعداد پنالتی در یک فصل لیگ برتر در اختیار لسترسیتی و کریستال پالاس بود. لستر در فصل 2015-2016 و پالاس در فصل 2004-2005 در طول یک فصل سیزده پنالتی بدست آورده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها