کد خبر : 1694876 | 20 تیر 1399 ساعت 12:02 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات سفیر ایران در مالزی با دبیرکل AFC (عکس)

سفیرجدید ایران در مالزی با دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا ملاقات کرده و درباره همکاری و تعامل بین AFC و فدراسیون فوتبال ایران تبادل نظر کردند.

به  گزارش" ورزش سه" علی اصغرمحمدی سفیر جدید ایران در کشور مالزی ، در اولین روزهای کاری اش ملاقاتی را با داتو ویندورز جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقر AFC داشت. ملاقاتی که علاوه بر خوش آمدگویی ها و تعارفات مرسوم دیپلماتیک ، تم فوتبالی هم داشت به طوری که سفیر جدید ایران در مالزی از دبیرکل کنفدراسیون فوتبال خواست که تعامل بیشتری با فدراسیون فوتبال ایران به وجود بیاید.


‏در این ملاقات داتو ویندورز جان دبیرکل AFC با تمجید از نقش فوتبال ایران در ارتقا فوتبال قاره آسیا ، احساسات و علاقمندی بسیار زیاد تماشاگران ایرانی در مسابقات بین المللی را یک سرمایه بزرگ برای اعتبار فوتبال آسیا دانست.

 

 

 


دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا در این دیدار با تاکید برضرورت نظام مندسازی ساختار فوتبال آسیا و انتظاری که از کشورهای صاحب قدرت در فوتبال مثل ایران وجود دارد ابراز امیدواری کرد که نواقص و کمبودهای موجود در بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران سریعتر به سرانجام برسد. 


‏علی اصغرمحمدی سفیر ایران در مالزی نیز در این دیدار با اشاره به اصلاحات مدنظر فیفا که در چارچوب مقررات ملی و بین المللی است ، از دبیرکل AFC خواست تا تعامل نزدیکتر و بیشتری را با فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشند. 

 

 

 


‏باید دید آیا موارد موردبحث این جلسه جالب دیپلماتیک-فوتبالی در نهایت به میزهای تصمیم گیری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد رسید یا نه؟

دیدگاه‌ها