کد خبر : 1694870 | 20 تیر 1399 ساعت 11:38 | 90.9K بازدید | 4 دیدگاه

سرخ‌پوشان گل بزنند، برده‌اند؛

آمار حیرت انگیز پرسپولیس در لیگ نوزدهم

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهند رفت و درصدد آن هستند تا با یک پیروزی دیگر، گام بلندی به سوی چهارمین قهرمانی متوالی بردارند.

آمار حیرت انگیز پرسپولیس در لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه" با 4 غایب کلیدی به دلیل مصدومیت، کامیابی نیا به دلیل محرومیت و البته علیرضا بیرانوند که دیگر بازیکن پرسپولیس به حساب نمی‌آید گل محمدی امشب باید تیمش را برای دوئل با ماشین سازی بچیند؛ یحیی که از زمان حضورش در پرسپولیس باخت را تجربه نکرده و با کسب 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن کارنامه‌ای درخشان در هفت بازی را به ثبت رسانده و تنها یکبار تیمش مساوی کرده است، برای قهرمانی زودهنگام در لیگ امشب باید به مصاف شاگردان مهاجری در تبریز بروند.

 

اما یک نکته جالب آماری به کارنامه کلی سرخ‌پوشان باز می‌گردد که هم در زمان کالدرون و هم در زمان گل محمدی این روند ثابت بوده است؛ پرسپولیسی‌ها در لیگ نوزدهم، 16 بار از رقبای خود پیش افتاده‌اند که هیچکدام را این دیدارها را واگذار نکرده‌اند و حتی مساوی هم در کارنامه آن‌ها دیده نمی‌شود. سرخ‌پوشان با ثبت رکورد فوق العاده 16 پیروزی از 16 دیداری که آن‌ها که گل اول را وارد دروازه حریف کرده اند و با به ثمر رساندن 30 گل زده و تنها 4 خورده در این 16 مسابقه، آماری حیرت انگیز را به نام خود کرده‌اند و عامل موفقیت‌شان در لیگ نوزدهم را نمایان ساخته‌اند.

 

باید دید این رکورد درخشان برای پرسپولیس که بعد از زدن گل اول هیچ‌گاه به رقبا امتیازی نداده، امشب و در دیدار با ماشین سازی نیز حفظ خواهد شد یا خیر؟ دیدار دو تیم از ساعت 20:15 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها