کد خبر : 1694862 | 20 تیر 1399 ساعت 11:01 | 34.8K بازدید | 4 دیدگاه

بلندپروازی خریدار مارسی: رونالدو و زیدان را می‌خرم!

محمد عیاشی العجرودی خریدار احتمالی باشگاه مارسی می‌گوید رویایش انتقال همزمان کریستیانو رونالدو و زین‌الدین زیدان به این تیم است.

بلندپروازی خریدار مارسی: رونالدو و زیدان را می‌خرم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد عیاشی العجرودی، سرمایه‌گذار ثروتمندی که قرار است به زودی مالکیت باشگاه فرانسوی مارسی را بدست بگیرد می‌گوید رویای او این است که یک روز زین‌الدین زیدان را روی نیمکت این تیم ببیند و کریستیانو رونالدو را به عنوان ستاره مارسی در زمین مشاهده کند.

 

کنسرسیومی به رهبری العجرودی امیدوار است امسال تابستان بتواند باشگاه مارسی را از مالکین فعلی آمریکایی‌اش خریداری کند. العجرودی پیشتر هم اعلام کرده که قصد دارد مارسی را بار دیگر به غول برتر فوتبال فرانسه تبدیل کند. مارسی با اینکه امسال نایب قهرمان لیگ ۱ شد ولی با تیم صدرنشین یعنی پاری سن ژرمن ۱۲ امتیاز اختلاف داشت. العجرودی می‌گوید برای پر کردن این شکاف امیدوار است بتواند دست به خریدهایی بزرگ بزند.

 

1509867

 

خریدار ثروتمند باشگاه مارسی در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو گفت: " مربی جدید؟ مربی فعلی مارسی خیلی خوب است. ولی آوردن کسی که بچه همین شهر است از همه چیز بهتر خواهد بود، مگر نه؟ زین‌الدین زیدان؟ آینده همه چیز را روشن خواهد کرد".

 

1507740

 

وقتی بحث به خرید فوتبالیست‌های بزرگ می‌رسد خریدار ثروتمند مارسی به نام یکی دیگر از اسطوره‌های برنابئو اشاره می‌کند: کریستیانو رونالدو!

 

1506215

 

العجرودی در بخش دیگری از محبت‌هایش گفت: " من عاشق فوتبال و بزرگ‌منشی این ورزش هستم. من عاشق نظم آلمانی بایرن مونیخ هستم و از فوتبال بارسا لذت می‌برم. ولی بازیکنی که هرگز فراموشش نمی‌کنم کریستیانو رونالدو است. من احترام و نظم را دوست دارم و او تجسم این ارزش‌ها است. آیا من رویای انتقال او به مارسی را در سر دارم؟ در زندگی هر چیزی ممکن است. حتی فکرش هم من را سر ذوق می‌آورد. انتقال او به مارسی یک رویا است ولی این وظیفه ای است که رئیس آتی باشگاه محمد بوجلال باید انجام دهد".

 

 

دیدگاه‌ها