کد خبر : 1694860 | 20 تیر 1399 ساعت 10:52 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

دست فرهاد خالی‌تر از همیشه؛

رسمی؛ یزدانی دیدار با تراکتور را از دست داد

مدافع تیم استقلال در جریان تمرین روز گذشته تیمش دچار مصدومیت شد و گویا نمی‌تواند فردا شاگردان مجیدی را در دوئل با تراکتور همراهی کند.

رسمی؛ یزدانی دیدار با تراکتور را از دست داد

به گزارش "ورزش سه" پس از اتفاقات عجیب و کش و قوس های فراوان، استقلال روز گذشته تمرینش را پیش از دیدار با تراکتور برگزار کرد که البته 13 بازیکن و 2 دروازه بان بیشتر در تمرین آبی‌ها حضور نداشتند! اتفاقی عجیب که کمتر در تاریخ استقلال آن را مشاهده کرده بودیم اما شیوع کرونا باعث شد تا این تیم بیشتر مهره‌های کلیدی خود را از دست دهد. اما با همین نفرات کم، باعث هم تیم استقلال تلفات مصدومیت داشت و در تمرین روز گذشته، سیاوش یزدانی که مصدومیت‌اش هم کامل بهبود پیدا نکرده بود دوباره دچار آسیب دیدگی شد تا دیدار برابر تراکتور را از دست دهد و انتخاب جایگزین برای او، به چالشی جدی برای فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال بدل شود.

 

در این‌باره دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی گفت: این بازیکن به دلیل احساس درد در اواسط تمرین روز پنجشنبه، از زمین تمرین خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی در خصوص وضعیتش صورت پذیرفت. از این بازیکن دو MRI گرفته شد که نتایج آن طبیعی بود و خود این بازیکن احساس دردی نمی‌کرد ولی در تست فانکشنال (عملکردی)، او احساس درد داشت و به همین دلیل مجوز تمرین کردن برای او صادر نشد و او باید فیزیوتراپی کند.

 

وی ادامه داد: همچنین در خصوص وضعیت ارسلان مطهری هم باید بگویم که خوشبختانه کارهای درمانی او به خوبی پیش رفته و از روز یکشنبه او تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها