کد خبر : 1694845 | 20 تیر 1399 ساعت 09:18 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: حرکت برونو، مارادونایی و پنالتی درست بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید که تیمش در مقایسه با زمانی که مصدومان زیادی داشته تغییرات زیادی کرده است.

سولسشر: حرکت برونو، مارادونایی و پنالتی درست بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد با ۳ گل در خانه استون ویلا به پیروزی دست پیدا کند تا فاصله خود را با لسترسیتی و جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به یک امتیاز کاهش دهد.

 

 

1509843

 

 

اوله گنار سولسشر پس از پیروزی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " حدود 20 تا 25 دقیقه طول کشید که بتوانیم فرم خود را به دست آوریم. فکر می‌کنم که در نیمه دوم واقعا فوق العاده عمل کردیم و توانستیم یک کلین شیت را به ثبت برسانیم. از نحوه عملکرد تیم در نیمه دوم بسیار خوشحال هستم. ما شانس های زیادی ایجاد کردیم و استون ویلا را از دروازه تیم‌مان دور نگه داشتیم."

 

سولسشر درباره عملکرد فوق العاده میسون گرین وود نیز گفت: " او باید خودش را مدیریت کند و من تمام تلاشم را برای کمک کردن به وی انجام خواهند داد. این بازی برای او تمام شده و من فکر می‌کنم که میسون می‌تواند تا جایی که دلش می‌خواهد پیش برود. او یک بازیکن عالی و استثنایی است."

 

 

1509844

 

 

سولسشر پیرامون پل پوگبا و احتمال ماندنش در منچستریونایتد نیز گفت: " ما هنوز با پل قرارداد داریم. من معتقدم که او یک انسان و بازیکن استثنایی است. پوگبا یکی از بهترین هافبک های جهان به حساب می‌آید و فکر می‌کنم حالا کلیت منچستریونایتد با زمانی که چند مصدوم داشتیم متفاوت شده است. اکنون همه چیز با فاصله بسیار زیاد بهتر شده است."

 

سولسشر در پایان پیرامون پنالتی مشکوک روی برونو‌ فرناندز نیز گفت: " اگر من تلاش کنم، روی پای شما تکل بزنم و شما را به روی زمین بیندازیم قطعا مرتکب خطا شده ام. برونو یک حرکت مارادونایی انجام داد و بازیکن حریف را روی زمین انداخت و فکر می‌کنم پنالتی کاملا درست بود."

 

 

 

1509842

دیدگاه‌ها