کد خبر : 1694786 | 19 تیر 1399 ساعت 20:30 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌بروین به فکر ترک منچسترسیتی نیست

ایجنت کوین دی‌بروین ستاره منچسترسیتی شایعات اخیر درباره احتمال جدایی او از این تیم را رد کرد و گفت دی‌بروین چنین قصدی ندارد.

دی‌بروین به فکر ترک منچسترسیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره اینکه کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی به دلیل محرومیت اروپایی سیتیزن ها ممکن است به فکر ترک این باشگاه باشد ایجنت او این شایعات را تکذیب کرد و گفت دی‌بروین با باشگاه قرارداد بلندمدت داشته و قصدی برای ترک اتحاد ندارد.

 

1509771

 

سیتی که توسط یوفا به مدت دو سال از حضور در رقابت‌های اروپایی منع شده اخیراً علیه این تصمیم فرجام خواهی کرده و منتظر نتیجه این درخواست است. اگر منع حضور سیتی در رقابت‌های اروپایی پابرجا بماند مسئولین این باشگاه نگرانند که ستاره‌های بزرگشان از جمله دی‌بروین به فکر ترک سیتی و انتقال به دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی باشند.

 

پاتریک دی کاستر، ایجنت دی‌بروین شایعات اخیر درباره احتمال جدایی او از سیتی را تکذیب کرد و گفت: " در حال حاضر کوین با این مساله هیچ کاری ندارد. او با سیتی یک قرارداد سه ساله دارد. با تیمی که یکی از بهترین‌های دنیا است. او در این باشگاه و در شهر منچستر احساس خوبی دارد و معتقد است قدرش دانسته می‌شود".

 

ایجنت دی‌بروین در ادامه گفت: " خیلی‌ها ممکن است حرف من را قبول نکنند و فکر کنند ماجرا چیز دیگری است ولی واقعیت این است که کوین به انتقال حتی فکر هم نمی‌کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها