کد خبر : 1694777 | 19 تیر 1399 ساعت 19:21 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوله گنار سولسشر

یونایتد با این همه جوان، به تجربه ماتیچ نیاز دارد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد از تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ با این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت شیاطین سرخ به تجربه او نیاز دارند.

یونایتد با این همه جوان، به تجربه ماتیچ نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ با این تیم را اتفاقی مهم برای شیاطین سرخ دانست و گفت یونایتد با توجه به بازیکنان جوان زیادی که این روزها در تیمش دارد به تجربه بازیکنی مثل ماتیچ نیازمند است.

 

1509138

 

اشاره سولسشر به حضور پررنگ جوانان در ترکیب یونایتد درست به نظر می‌رسد و از جوانان این روزهای ترکیب اصلی یونایتد می‌توان به ستاره‌هایی مثل مارکوس راشفورد، میسون گرین وود، آرون فان بیساکا، اسکات مک تومینای و دیگران اشاره کرد.

 

سولسشر بعد از تمدید قرارداد نما نیا ماتیچ ۳۱ ساله با یونایتد در گفتگو با وب‌سایت باشگاه با استقبال از این خبر گفت: " از اینکه می‌بینم نمانیا می‌خواهد اینجا بماند خیلی خوشحالم. او در سال‌های گذشته ثابت کرده که برای ما چقدر مهم است. تجربه او هم برای ما عاملی است که به شدت به آن نیازمندیم. ماتیچ کسی است که فتح لیگ برتر را تجربه کرده".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " با این همه جوانی که این روزها در تیم ما بازی می‌کنند ما به بازیکن با تجربه‌ای مثل او نیازمندیم. برای همین من خیلی خوشحالم که باشگاه توانست مساله تمدید قرارداد ماتیچ را حل کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها