کد خبر : 1694773 | 19 تیر 1399 ساعت 18:27 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند نیامد، کیک خداحافظی ماند

گزارش تمرین پرسپولیس؛ تمرین اختصاصی 4 سرخ‌پوش

در تمرین امروز پرسپولیس اعضای تیم با تدارک مناسب آماده خداحافظی از او بودند اما این دروازه‌بان در تمرین حاضر نشد.

گزارش تمرین پرسپولیس؛ تمرین اختصاصی 4 سرخ‌پوش

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز از ساعت ۱۶:۳۰ تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند. پیش از شروع تمرین گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. بعد از گرم کردن، بازیکنان در سه گروه به انجام آقاوسط پرداختند.

 

در این بخش گل‌محمدی و باقری پا به پای سایر بازیکنان تمرین کردند. در قسمت بعدی تمرین نیز بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی و اجرای برنامه‌های مورد نظر کادر فنی پرداختند.

 

امید عالیشاه، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و محمد نادری امروز زیر نظر کادر پزشکی تیم تمرین کردند.

 

سرخپوشان بعد از یک ساعت تمرین بدن‌های خود را سرد کردند و بعد از دقایقی راهی فرودگاه شدند تا آماده سفر به تبریز شوند.

 

در تمرین امروز بازیکنان آماده خداحافظی با بیرانوند بودند و اعضای تیم برای او دسته گل، پیراهن ویژه پرسپولیس و یک کیک مخصوص با تصویر خودش هم تدارک دیده بودند اما بیرانوند موفق به حضور در این تمرین نشد.

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارشتند با بیرانوند بدرقه مناسبی داشته باشند زیرا تاکنون آنتورپ پاسخ مثبتی به درخواست این باشگاه برای حضور بیرانوند در بازی‌های باقی مانده شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه فصل نداده است و به همین دلیل بسیار بعید به نظر می‌رسد وی پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی تیم بلژیکی پرسپولیس را همراهی کند.

 

 ویزای بیرانوند به احتمال زیاد برای روزهای ابتدایی هفته آینده صادر خواهد شد و بلافاصله هم این دروازه بان ملی پوش ایران را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها