کد خبر : 1694015 | 15 تیر 1399 ساعت 20:44 | 56.4K بازدید | 1 دیدگاه

راموس و کپی برداری از خطای خشن لئو مسی(عکس)

لیونل مسی چندی پیش در دیدار بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو خطای مشابهی که سرخیو‌راموس امروز انجام داده بود را روی بازیکن این تیم مرتکب شده بود.

راموس و کپی برداری از خطای خشن لئو مسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد در یک دیدار حیاتی و بسیار مهم با تکل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی اتلتیکو بیلبائو را در ورزشگاه سن مامس شکست دهد تا موقتاً فاصله خود را با بارسلونا به هفت امتیاز افزایش دهد؛ موضوعی که باعث شد حالا شاگردان زین الدین زیدان شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های فصل جاری لالیگا داشته باشند.

 

 

1508797

 

 

بعد از به ثمر رسیدن گل رئال مادرید، صحنه بحث برانگیزی درون محوطه جریمه این تیم رخ داد. جایی که سرخیو راموس با یک خطای نسبتاً شدید مچ پای رائول گارسیا را هدف قرار داد اما نه داور مسابقه ونه VAR آن را خطا تشخیص ندادند؛ موضوعی که موجی از اعتراضات هواداران بیلبائو و حتی بارسلونا را در پی داشته است.

 

صحنه به وجود آمده در محوطه جریمه رئال، چندی پیش در نوکمپ و در دیدار بارسا مقابل همین ببلبائو تکرار شده بود؛ جایی که استوک‌های کفش لیونل مسی روی پای یرای آلوارز بازیکن بیلبائو قرار می‌گیرد و مسی عملا پای او را لگد می‌کند اما در این صحنه هم داور و VAR واکنشی نشان ندادند. اگرچه این برخورد درون محوطه جریمه رخ نداد اما در آن بازی هم بسیاری معتقد بودند که حرکت لیونل مسی می‌توانست با کارت قرمز داور مواجه شده و جریان بازی را عوض کند.

 

 

1508874

دیدگاه‌ها