کد خبر : 1693893 | 15 تیر 1399 ساعت 12:35 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ اهدای جام به لیورپول: روز اول مرداد

لیورپول که هفت بازی مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کرده در تاریخ 22 جولای، یک مرداد، جام را بالای سر خواهد برد.

تاریخ اهدای جام به لیورپول: روز اول مرداد

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای لیورپول در روز 25 ژوئن و بعد از شکست 2-1 نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی مقابل چلسی قهرمانی خود را در فصل 2019-2020 لیگ برتر قطعی کردند. اما حالا رسما اعلام شده که جام قهرمانی در روز 22 جولای، 1 مرداد سال جاری و بعد از دیدار شاگردان کلوپ مقابل چلسی به این تیم اهدا خواهد شد.

 

طبق اعلام سازمان لیگ برتر جام قهرمانی فصل جاری در روز 1 مردادماه و در زمان برگزاری آخرین دیدار خانگی این فصل لیورپول مقابل چلسی در ورزشگاه آنفیلد به این تیم تعلق خواهد گرفت.

 

1508712

 

طبق برنامه اولیه فصل این بازی قرار بود 4 روز زودتر یعنی 18 جولای برگزار شود ولی به دلیل اینکه چلسی قرار است روز 19 جولای در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به میدان برود، لیگ انگلیس تاریخ آن را چهار روز عقب برده و به 22 جولای تغییر داده است.

 

به این ترتیب جام قهرمانی بعد از سی سال در روز اول مرداد در دستان لیورپولی‌ها قرار خواهد گرفت. دیدار دو تیم در این روز در ساعات تاریکی هوا برگزار می‌شود و در نتیجه جام زیر نور نورافکن‌ها در دستان لیورپولی‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود مدال قهرمانی بازیکنان لیورپول هم در این بازی به آنها اهدا شود.

 

 

دیدگاه‌ها