کد خبر : 1693892 | 15 تیر 1399 ساعت 12:35 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نهایت استفاده قهرمان وزنه برداری از تعطیلات کرونایی

سهراب مرادی با رکوردهای جهانی برمی گردد

سهراب مرادی با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی، این روزها در کمپ تیم ملی وزنه برداری تمرین می کند.

سهراب مرادی با رکوردهای جهانی برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی که سال 98 را به طور کلی درگیر مصدومیت بود و مجبور شد در هانوفر آلمان کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد، هنوز نتوانسته حضورش در المپیک 2020 را هم قطعی کند.


این وزنه بردار باتجربه که طلای المپیک ریو را هم در کارنامه دارد، قبل از مصدومیتی که برایش رخ داد، در وزن خودش بی رقیب و رکورددار جهان بود، اما عمل جراحی باعث افت شدید رکوردهای سهراب شد.


با اینکه خیلی ها نگران حضور سهراب در المپیک توکیو با کمترین آمادگی بودند، تعویق این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا کاملا به سود مرادی شد. این وزنه بردار این روزها با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی در کمپ تیم های وزنه برداری به تمرین می پردازد. اینطور که از ویدیوهای انتشار یافته توسط سهراب در فضای مجازی به نظر می آید، این است که او تمریناتش را کاملا سنگین دنبال می کند و بهبودی کامل را به دست آورده است.


به نظر می رسد سهراب مرادی با نهایت استفاده از این وقفه، می خواهد بعد از بازگشایی مسابقات بار دیگر به رکوردهای دوران اوج خود برسد؛ رکوردهایی همچون 190 کیلوگرم در یکضرب و 230 کیلوگرم در دوضرب که او را به دومین طلای المپیک هم نزدیک می کند.

دیدگاه‌ها