کد خبر : 1693889 | 15 تیر 1399 ساعت 12:28 | 28.4K بازدید | 8 دیدگاه

تاکید روی انجام تست دوباره تا قبل از بازی های امشب

چرا سازمان لیگ حامی استقلال وفولاد نیست؟

مسئولان سازمان لیگ از اعضای دو تیم استقلال و فولاد خوزستان خواسته اند امروز سریعا تست دوباره کرونا بدهند.

چرا سازمان لیگ حامی استقلال وفولاد نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه استقلال وفولاد از روز گذشته در کانون اخبار قرار گرفته اند؛ آنها با اعلام این مساله که تست کرونای بیشتر از 25 درصد از اعضای تیم شان مثبت شده حاضر به برگزاری بازی امشب خود در هفته بیست و سوم لیگ برتر نیستند. استقلالی ها از سفر به شهرستان جم برای بازی با پارس جنوبی سر باز زدند و اعضای فولاد نیز صبح امروز قائمشهر را به مقصد اهواز ترک کردند!


در چنین شرایطی اما سازمان لیگ همچنان ابهام هایی روی تعداد کرونایی های اعضای استقلال و فولاد دارد. مسئولان سازمان لیگ در این خصوص اعتقاد دارند که ابلاغیه رفتن یک تیم به قرنطینه با داشتن 25 درصد کرونایی فقط مربوط به افرادی است که داخل تیم هستند. به عبارت بهتر اگر 25 درصد از افرادی که سازمان لیگ برایشان کارت صادر کرده مبتلا به کرونا شوند، بازی آن تیم لغو می شود. از طرفی ظاهرا در لیستی که استقلال و فولاد به سازمان لیگ  از اعضای کرونایی خود داده اند برخی افراد حضور دارند که کارت بازی یا حضور روی نیمکت اصلا برایشان صادر نشده است.



بر این اساس مسئولان سازمان لیگ از استقلالی ها و فولادی ها خواسته اند امروز سریعا تست کرونا بدهند وسریعا جواب این تست ها را به سازمان لیگ ارائه کنند. البته که بعید است اعضای استقلال وفولاد در مدت زمان اندک تا بازی های امشب بتوانند دوباره تست بدهند و جواب آن را هم بگیرند. خصوصا اینکه هردو تیم فولاد و استقلال در محل بازی امشب خود یعنی شهرهای قائمشهر و جم حضور ندارند و عملا نمی توانند در زمان اندک باقیمانده دوباره به ورزشگاه های مذکور برگردند.


در هر حال باید منتظر ماند ودید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه تصمیماتی درباره دو بازی امشب پارس جنوبی مقابل استقلال و نساجی مقابل فولاد خواهند گرفت. تصمیمی که می تواند یک جنگ رسانه ای بزرگتر را در پی داشته باشند و اتفاقات جدیدی را بیافریند.

دیدگاه‌ها