کد خبر : 1693869 | 15 تیر 1399 ساعت 11:21 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان: قول مدال طلا در بازی‌های آسیایی را می‌دهم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از حالا قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی با همین کمبودها طلایی شویم و سبد مدال طلای کاروان ایران را افزایش دهیم.

سهرابیان: قول مدال طلا در بازی‌های آسیایی را می‌دهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در بازدید صالحی‌امیری از فدراسیون قایقرانی گفت: کمیته ملی المپیک سال 98 را بیش از نیازمان کمک کرد و بیش از آن نیز نمی‌توانم چیزی بخواهم. سال 98 اعزام‌های ضروری انجام شد و نتایج خوبی کسب شد. روئینگ بزرگسالان به آسیا اعزام شد و برای اولین بار همه با مدال برگشتند فقط سرپرست تیم مدال نگرفت و امیدوارم در روئینگ سهمیه المپیک بگیریم. در آبهای آرام هم پیش‌بینی دو سهمیه داشتیم.
 

وی تاکید کرد:  اگر با این روند و برنامه پیش برویم، برای 8 تا 12 سال آینده به عنوان یک کارشناس اعلام می‌کنم که در فینال المپیک می‌توانستیم حضور داشته باشیم.

 

سهرابیان افزود: از حالا قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی چند مدال از 7 مدالی که نقره و برنز بود را با همین کمبودها به طلا تبدیل می‌کنیم و سبد مدال طلای کاروان ایران را افزایش می‌دهیم. سالن بدنسازی ما بعد از 10 سال توسط خود بچه‌ها تمیز شد و آنها با شلنگ سقف سالن را شستند. همچنین دستگاه‌ها نیز توسط خیرین تامین شد.‌

 

وی در مورد قایق‌های موجود در گمرک گفت: هنوز بارگیری نشده ولی طی مکاتبه اعلام کردند که به زودی ارسال می‌شود. بعد از آن نگاه ما به گمرک است تا با نگاه ملی به آن نگاه کنند. 25 هزار دلار را کمیته به ما کمک کرد. هنوز در داخل نمی‌توانیم با استانداردهای لازم قایق تولید کنیم. الان برای تولید قایق در داخل رقابتی ایجاد شده و تا چند سال آینده قایقی نزدیک به استانداردهای جهانی تولید می‌شود.

دیدگاه‌ها