کد خبر : 1693847 | 15 تیر 1399 ساعت 08:46 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد المعیذر قطر به مهرداد پولادی

مهردادپولادی ملی پوش و بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در حال مذاکره برای پیوستن به یک از باشگاه های قطر است.

پیشنهاد المعیذر قطر به مهرداد پولادی 

به گزارش" ورزش سه" مدیرعامل باشگاه المعیذراز باشگاه های دسته دوم فوتبال قطر برای جانشینی الویرا بازیکن برزیلی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و المعیذر را ترک کرده ، چند گزینه را مدنظر قرار داده است. در میان گزینه های این باشگاه ، نام مهرداد پولادی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه های الشحانیه و الخریطیات دیده می شود که بعد از پایان قراردادش با الخریطیات اکنون در دوحه حضور دارد. 


با این حال باشگاه المعیذر در انتظار انجام کارهای پایان همکاری با الیویرا بازیکن برزیلی است تا سپس با جانشین او قرارداد ببندد. روزنامه الرایه قطر در این رابطه نوشت که انتظار می رود ظرف چند روز آینده کارهای مربوط به ترخیص الویرا و جذب پولادی انجام خواهد شد.


مهرداد پولادی ، هافبک چپ پا و 34 ساله بعد از رقابت های جام ملت های آسیا 2015 و در گیر و دار کارت های پایان خدمت جعلی در فوتبال ایران ، به خاطر مشکل سربازی به ایران بازنگشت. او در این سال ها در باشگاه های قطر و تایلند بازی کرد و البته دیگر هرگز به تیم ملی دعوت نشد. آخرین بازی پولادی در ترکیب تیم ملی بازی با تیم ملی عراق در مرحله نیمه نهایی است که تیم ایران با اخراج او ده نفره شد و در نهایت بازی را در پنالتی به عراق باخت.

 

1508663

دیدگاه‌ها