کد خبر : 1693830 | 15 تیر 1399 ساعت 01:24 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3 - 0 واتفورد؛ برای فراموشی شکست دربی

چلسی موفق شد در خانه برابر واتفورد با سه گل به برتری دست یابد.

چلسی 3 - 0 واتفورد؛ برای فراموشی شکست دربی


به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن که در دوران بعد از قرنطینه نتایج خوبی گرفته بودند، در آخرین دیدار مغلوب وستهام شدند و نوار پیروزی های متوالی آنها قطع شد. اما شاگردان فرانک لمپارد امشب با شه گل اولویه ژیرو، ویلیان و راس بارکلی موفق به غلبه بر واتفورد شدند و به سه امتیاز شیرین این بازی دست یافتند.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. چلسی اولین بار در دقیقه 18 و با حرکت پولیسیچ صاحب موقعیت شد، اما در نهایت ضربه اولویه ژیرو در اختیار فورستر قرار گرفت.

 

1508637

 

اما در دقیقه 27 چلسی به گل اول دست یافت. راس بارکلی پشت محوطه جریمه واتفورد با یک پاس عمقی ژیرو را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم فرانسوی از درون محوطه و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال سزار آسپلیکوئتا، پولیسیچ می توانست گل دوم چلسی را نیز وارد دروازه واتفورد کند، اما ضربه سر آرام او در اختیار فورستر قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 42 و با متوقف شدن پولیسیچ در محوطه جریمه، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ویلیان آن را تبدیل به گل کرد و گل دوم آبی های لندن به ثمر رسید. در دقایق باقیمانده و اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1508635

 

1508636

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی همکاری مونت و ویلیان چلسی می توانست باز هم به گل دست یابد، اما تعادل مونت در آخرین لحظه بهم خورد و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 61 و روی ارسال آسپلیکوئتا برای ژیرو، چلسی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه مهاجم فرانسوی این تیم به مدافع واتفورد برخورد کرد.

 

دقایقی بعد این بار کورت زومای پیش تاخته فرصت خوبی برای باز کردن دروازه واتفورد پیدا کرد، اما ضربه سر او با عکس العمل فورستر همراه شد. در دقیقه 74 ماسینا از پشت محوطه جریمه چلسی اقدام به ضربه زدن کرد، اما این موقعیت با عکس العمل خوب کپا مهار شد و دروازه چلسی بسته ماند.

 

در دقیقه 81 واتفورد تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه ولبک در آستانه ورود به گوشه سمت راست دروازه با عکس العمل فوق العاده کپا همراه شد.

 

اما در اوقات تلف شده چلسی به گل سوم رسید. ارسال زمینی سزار آسپلیکوئتا در درون محوطه به راس بارکلی رسید و او با ضربه ای دقیق گل سوم را به ثمر رساند تا چلسی در نهایت با نتیجه 0-3 واتفورد را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها