کد خبر : 1693814 | 15 تیر 1399 ساعت 00:11 | 48.6K بازدید | 13 دیدگاه

این درست نیست که هر باشگاه بگوید ما N نفر کرونایی داریم

گل محمدی: فدراسیون یک آزمایشگاه معتمد معرفی کند

پرسپولیس در روزی که شاهین حریفی جنگجو و با انگیزه بود در نهایت توانست روی تک مهدی ترابی به سه امتیاز با ارزش دیگر دست پیدا کرده و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

گل محمدی: فدراسیون یک آزمایشگاه معتمد معرفی کند

به گزارش" ورزش سه" شاید پرسپولیس فکرش را نمی کرد که بازی با شاهین بوشهر در آزادی برایش گره بخورد اما وقتی کمال کامیابی نیا در همان نیمه اول اخراج شد و پرسپولیس در این 45 دقیقه نتوانست فرصت زیادی روی دروازه حریف خلق کند مشخص شد که این تیم کار سختی دارد. گل محمدی اما در روزی که دستش از همیشه روی نیمکت بسته تر بود در نیمه دوم توانست بازی را برگردانده و در نهایت به سه امتیاز با ارزش بازی برسد.


سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی برابر شاهین بوشهر گفت:" امشب دنبال سه امتیاز بازی در زمین خودمان بودیم. نیمه اول خوب بازی نکردیم. سرعت بازی مان پایین بود و نتوانستیم فضاهایی که باید به دست بیاوریم که به دلیل کند بازی کردنمان بود. بعد از ده نفره شدن یک شوک مثبت به ما وارد شد توانستیم بیشتر بدویم و تلاش کنیم و برای اینکه به گل برسیم   تلاش مضاعفی داشتیم. گل خیلی قشنگی هم زدیم و به حریف هم موقعیت آنچنانی ندادیم."


او در ادامه گفت:"برای ما این سه امتیاز واقعا حساس بود. هر بازی که جلوتر می رویم حساسیت بازی ها بیشتر می شود. گرفتن این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود. تبریک می گویم این برد را به هوادارانمان که جایشان واقعا خالی بود. دوست داشتیم که این بردها در کنار هوادارنمان بود اما شک نداریم که دعای خیرشان همراه ما است. باید همین روند را ادامه بدهیم. همچنین  باید از بازیکنان تشکر کنم که بخصوص در نیمه دوم با انگیزه برد به زمین آمدند با اینکه ده نفره بودند و در یک صحنه هم برای ما پنالتی نگرفتند توانستند سه امتیاز را بگیرند.  در مجموع از نیمه دوم راضی هستم و تبریک می گویم به بازیکنان."
او درباره اعتراضاتی که وحید کاظمی داور مسابقه در این بازی داشت هم گفت:" اعتراضات بیشتر به این خاطر بود که این حس را در نیمکت ما به وجود آورد که داور تصمیماتش دوگانه است. همان صحنه ای که کمال کامیابی نیا را اخراج کرد برای بازیکن حریف هم رخ داد اما اینکه چرا رنگ کارت ها فرق می کرد برای ما سوال بود؟ می خواستیم بدانیم چرا این دوگانگی وجود دارد. اعتراضات طبیعی بود . تصمیمات داور را باید کارشناسی کنیم. امیدوارم که حق با آقای داور باشد. دوست دارم این اتفاق بیفتد و امیدوارم تصمیماتشان درست باشد."


گل محمدی درباره صحنه پنالتی روی علیپور که توسط کمک داور لغو شد گفت:" من از صحنه خیلی دور بودم و باید کارشناسان راجع به این صحنه ها صحبت کنند."سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت ترابی و گل سه امتیازی اش هم گفت:"نیمه اول تیم ما خیلی بد بازی کرد اما در نیمه دوم همه بچه ها خوب بودند. مهدی ترابی هم خیلی زحمت کشید و گل را زد. او خیلی خوب توانست با سرعتی که داشت از فضاها استفاده کند از او تشکر می کنم."


گل محمدی اما در این لحظه وقتی با این سوال مواجه شد که بازی نکردن سیدجلال برای هواداران عجیب است و این روال ادامه خواهد داشت گفت:" برای چی عجیب است؟ شمار از طرف خودتان می گویید یا هواداران؟ این سوال نیست؟"


او حاضر نشد به این سوال پاسخ بدهد و در ادامه باردیگر به اعتراضات کنار زمین اشاره کرده و گفت:"من اعتراضی نکردم با داور صحبت دوستانه داشتم. در همین حد بود. فقط می خواستم تصمیمی که گرفته توجیه کند که دلیلش چه بود. گفت گرفتن بازیکن را ندیدم و ما تمکین کردیم."


سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که تیم های استقلال و فولاد با اعلام اینکه تعدادی از بازیکنانشان به کرونا مبتلا هستند و بازی نمی کنند گفت:"فکر می کنم فدراسیون باید خیلی قوی تر عمل کرده و تصمیمات و بررسی خوبی داشته باشد. یک آزمایشگاه معرفی کند که بازیکنان که تستشان مثبت بوده دوباره تست کنند. یک مرجع معتبر و معتمد مورد قبول فدراسیون تا آن ها که تستشان مثبت بوده را دوباره تست کنند. اگر قرار باشد هر باشگاه بگوید ما N نفر کرونایی داریم درست نیست."

 


یحیی در پایان درمورد حضور اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای تماشای این مسابقه هم گفت:"اسکوچیچ مربی تیم ملی است همینکه از نزدیک بازی ها را تماشا می کند می تواند شناخت خوبی برایش باشد. برایش آرزوی موفقیت دارم. کار سختی دارد اما شدنی است و هرکمکی از طرف من و باشگاه باشد به او انجام می دهم."

 

دیدگاه‌ها