کد خبر : 1693796 | 14 تیر 1399 ساعت 23:32 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

در روزهای خاکستری لیگ؛

اسب یحیی برای پوکر زین است!

سرخ‌پوشان پایتخت در برابر شاهین بوشهر توانستند به هفدهمین برد خود در لیگ نوزدهم برسند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که شیوع کرونا در لیگ برتر ایران بیداد می‌کرد و از صبح تیم‌هایی چون استقلال و فولاد و تراکتور خبر از ابتلای بازیکنان‌شان به این ویروس دادند، گل محمدی با آرامش همیشگی‌اش توانست تیمش در راه کسب هفدهمین پیروزی فصل ارنج کند و یک گام بلند دیگر به سوی چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس بردارد.

 

گل محمدی که امشب امیری، عالیشاه و نادری را به دلیل مصدومیت و بیرانوند را به دلیل مشخص نبوده شرایط قراردادی‌اش از دست داده بود و در اواخر نیمه نخست، کمال کامیابی نیا هم لیست غایبان پرسپولیس را تکمیل کرد و با کارت قرمز مستقیم از میدان خارج شد، با همان فرم همیشگی به ارنج تیم پرداخت؛ البته در لحظه اخراج کامیابی نیا، او از کوره در رفت و به سوی کاظمی تاخت که با کارت زرد داور هم جریمه شد.

 

 

 

 

کسب برد برابر تیم انتهای جدولی شاهین، حالا پرسپولیسی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر کرد؛ آن‌هم تجربه یک قهرمانی با سرمربی ایرانی که بعد از 12 سال رخ می‌دهد. در روزهای خاکستری لیگ که سایه شیوع کرونا بر سر بسیاری از تیم‌ها افتاده، گل محمدی در سکوت و آرامش تیمش را پیش می‌برد و حالا در نزدیک‌ترین فاصله با پوکر قهرمانی قرار دارد.

دیدگاه‌ها