کد خبر : 1693789 | 14 تیر 1399 ساعت 23:14 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تراکتور آسیایی شود

سراج: گفته بودم اینجوری گل می‌خوریم

سرمربی صنعت نفت معتقد است یکی از دلایل شکست تیمش عدم استراحت به موقع بازیکنان‌اش در شب مسابقه بود.

سراج: گفته بودم اینجوری گل می‌خوریم

 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج پس از شکست ۲ بر صفر صنعت نفت مقابل تراکتور در نشست خبری که به صورت پخش زنده از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش شد، حضور یافت و درباره این بازی و دلایل باخت تیمش صحبت کرد.

 

در استراحت بازیکنانمان اختلال ایجاد شد
این برد را به همه دوستداران تیم تراکتور بزرگ تبریک می گویم. از مردم آبادان هم به خاطر این نتیجه عذرخواهی می کنم. به دنبال بهانه نیستم ولی متاسفانه دیشب در استراحت بازیکنانمان اختلال ایجاد شد. ما یک و نیم صبح به تبریز رسیدیم و بازیکنان تا ساعت چهار و نیم، پنج بیدار بودند. البته این دلیل نمی شود که ما بد بازی کنیم. بازیکنان ما به هر حال تمام تلاش شان را کردند. در طول نود دقیقه بدون اتلاف وقت و ضد فوتبال یک بازی جان دار و خیلی خوب انجام دادیم.

 

در فوتبال همیشه باخت هم هست
به هر حال تراکتور امروز خیلی خوب بازی کرد و از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کرد و سه امتیازی را که از نان شب برایش واجب تر بود کسب کرد تا به جمع مدعیان بازگردد. این باخت را فراموش می کنیم و به بازی های آینده فکر می کنیم. در فوتبال همیشه باخت هم هست. به بچه ها گفته ام که روزی که برد می آوریم شیرینی اش برای آنها و روزی که باخت می آوریم گردن من است. امیدوارم در بازی های آینده با تلاش بیشتر دل مردم آبادان را شاد کنیم.

 

به دنبال گل نخوردن بودیم
ما ابتدا به دنبال گل نخوردن بودیم. می دانستیم که می توانیم در ادامه کار از ضدحملات استفاده کنیم. در نیمه اول روی یک اشتباه فردی که تاکید زیادی هم روی آن کرده بودیم از روی ضربه آزاد گل خوردیم. با توجه به این گل، تغییر سیستم دادیم. سعی کردیم در نیمه دوم رو به جلوتر بازی کنیم و همین کار را هم کردیم اما بازهم غافلگیر شدیم. تمام تلاش مان را کردیم که نتیجه بازی را به حداقل برسانیم ولی تراکتور در دفاع خیلی خوب بود اجازه گلزنی به مهاجمان ما را نداد.

 

تراکتوری ها احترام زیادی به ما گذاشتند
از لحظه ای که وارد ورزشگاه یادگار امام شدیم همه پروتکل های بهداشتی رعایت شد. مشکل خاصی از این بابت نداشتیم. میزبانی تیم حریف، برخورد نیمکت حریف و احترام مربی حریف همه چیز عالی بود. تمام ناراحتی من فقط از نتیجه ای بود که کسب کردیم. فکر می کنم به تنها تیمی که این همه احترام گذاشته شد، تیم صنعت نفت آبادان بود. برای تراکتور آرزوی موفقیت می کنیم و امیدوارم که سهمیه آسیایی بگیرد. ما هم قطعا برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها