کد خبر : 1693784 | 14 تیر 1399 ساعت 22:49 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت 17 ساله، شیرین تمام شد

بعد از بهمن 81 که پیکانی‌ها در اصفهان برابر ذوب آهن به برتری رسیده بودند، امشب توانستند برد دیگری را برابر این تیم تجربه کنند.

حسرت 17 ساله، شیرین تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد باخت سنگین برابر پرسپولیس، شاگردان ویسی به خوبی می‌دانستند که شکست برابر ذوب آهن در اصفهان می‌تواند آن‌ها را در نزدیک‎ترین فاصله با لیگ دسته اول قرار دهد و با تغییراتی نسبت به آن مسابقه، وارد میدان شدند تا در مقابل ذوب آهنی قرار گیرند که برای نخستین بار لوکا بوناچیچ را روی نیمکت خود در لیگ نوزدهم می‌دید؛ آنها یک حسرت قدیمی در برابر ذوبی‌ها در اصفهان داشتند و 17 سال از آخرین پیروزی این تیم در فولاد شهر می‌گذشت.

 

شاگردان ویسی که روی گل هافبک خارجی ذوبی‌ها شوکه شدند خیلی زود روی پرتاب اوت توسط امامعلی به گل رسیدند و در نیمه دوم، حریف را تحت فشار قرار دادند و مغانلو از روی ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را به ثمر رساند؛ بعد از این گل، شیرازه ذوبی‌ها از هم پاشیده شد و گل‌های سوم و چهارم هم به ثبت رسید تا طلسم شکنی 17 ساله توسط شاگردان ویسی انجام پذیرد.

 

پیکانی‌ها با این پیروزی دلچسب و رویایی در اصفهان، هم به طلسم 17 سال نبردن ذوب آهن در اصفهان پایان دادند و هم به قعر نشینی خود در جدول؛ آنها فعلا با این پیروزی بالاتر از شاهین بوشهر در رده پانزدهم جدول قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها