کد خبر : 1693761 | 14 تیر 1399 ساعت 21:46 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس4-1 تورینو؛ فتح دربی با طعم کاشته رونالدو

یوونتوس موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه 4-1 تورینو را شکست دهد.

یوونتوس4-1 تورینو؛ فتح دربی با طعم کاشته رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس صدرنشین امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس خاتمه یافت.

 

تنها دو دقیقه از زمان بازی بیشتر نگذشته بود که یوونتوس موفق شد به گل اول دست پیدا کند. پائولو دیبالا روی یک حرکت انفرادی و فوق العاده با ضربه ای دقیق دروازه تورینو را باز کرد.

 

 

1508527

 

 

بعد از گل اول بیانکونری بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد اما باز هم این یوونتوس بود که در دقیقه 29 به گل دوم دست یافت. کوادرادو روی پاس کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد.

 

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تورینو روی خطای هند مدافع هلندی یووه یعنی ماتیاس دی لیخت در درون محوطه جریمه، به ضربه پنالتی دست یافت که در نهایت آندره آ بلوتی موفق به گلزنی شد تا دو تیم با نتیجه 2-1 راهی رختکن شوند.

 

 

1508528

 

 

تورینو نیمه دوم را نسبتاً بهتر آغاز کرد و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یوونتوس ایجاد کنند اما در امر گلزنی ناکام بود.

 

یووه با چند تعویض و ورود داگلاس کاستا زمین مسابقه وضعیت بهتری پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 61 به گل سوم دست یافت. کریستیانو رونالدو روی یک ضربه ایستگاهی و با شوتی فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه تورینو را برای سومین بار گشود.

 

 

1508530

 

 

در حالی که مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یوونتوس موفق شد به گل چهارم خود در بازی امشب دست پیدا کند. روی ارسال داگلاس کاستا به دهانه دروازه، بازیکن تورینو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4-1 شود.

 

در ادامه اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-1 خاتمه یافت تا یوونتوس همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های قرار گرفته باشد.

دیدگاه‌ها