کد خبر : 1693745 | 14 تیر 1399 ساعت 21:22 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن مونیخ؛ یک قدم تا پوشیدن لباس لیورپول

تیاگو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در آستانه انتقال به لیورپول با قراردادی 30 میلیون یورویی قرار گرفته است.

ستاره بایرن مونیخ؛ یک قدم تا پوشیدن لباس لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد جدایی تیاگو از بایرن مونیخ قطعی باشد و این هافبک خلاق و اسپانیایی به دنبال تجربه یک چالش جدید است. اخبار در روزهای اخیر حاکی از مذاکرات و توافق تیاگو برای انتقال به لیورپول بوده و نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد هافبک بایرن مونیخ فاصله ای تا توافق با لیورپول ندارد.

 

1490101

 

بایرن مونیخ برای فروش تیاگو مبلغ 35 میلیون درخواست کرده، اما لیورپول پیشنهادی 30 میلیونی برای این بازیکن ارسال کرده است. به خود تیاگو نیز دستمزد سالانه 5 میلیون یورو اعطا خواهد شد که به نظر می رسد مورد قبول او قرار گرفته و توافقات شخصی میان باشگاه انگلیسی و تیاگو انجام شده است. علیرغم اختلاف 5 میلیون یورویی بین دو باشگاه، لیورپول حاضر است بندهایی به قرارداد تیاگو اضافه کند و بدین ترتیب به نظر می رسد این اختلاف جزئی نیز به زودی حل خواهد شد.

 

بدین ترتیب می تواند جدایی اولین ستاره بایرن مونیخ را قطعی دانست. آنها در هفته های اخیر موفق به تمدید قرارداد کادر فنی و بسیاری از ستاره های خود شده اند، اما این روند در مورد تیاگو صادق نبود و کارل هاینس رومینیگه نیز امروز تایید کرد این بازیکن قصد جدایی دارد. پیش از این شایعاتی در مورد احتمال بازگشت تیاگو به بارسلونا یا انتقال به رئال مادرید نیز شنیده شده بود.

دیدگاه‌ها