کد خبر : 1693743 | 14 تیر 1399 ساعت 20:53 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

رادو در اتاق پرو ؛ خریدار پیراهن بیرانوند پیدا شد(عکس)

ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند را تا قبل از آنکه آنتورپ جلوی تمرین و بازی اش را بگیرد را کمتر کسی در پرسپولیس قصد داشت جدی بگیرد اما بازی امروز برابر شاهین بوشهر بیانگر پیمودن ادامه مسیر بدون حضور شماره یک است.

به گزارش" ورزش سه"، داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس در جواب کسانی که درباره جدایی بیرانوند و جانشین او می پرسیدند در انتظار شنیدن نام های دیگری بودند-دروازه بان هایی مثل رشید مظاهری  و پیام نیازمند که شاگردان او بودند و یا امیرعابدزاده که گفته می شد ممکن است روابط خوب طرفین او را به ایران بکشاند- یک جواب غافلگیرکننده داد. جانشین بیرانوند از نظر او و کادرفنی پرسپولیس بوژیداررادوشوویچ است که چهارمین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند.


او در تمام این سال ها دروازه بان دوم پرسپولیس بود اما هر زمان درون دروازه قرار گرفت آنقدر عملکرد خوبی داشت که تیم از ناحیه دروازه هیچوقت دچار مشکل نشد. در این فصل او در 8 مسابقه 7 کلین شیت برای پرسپولیس انجام داد تا از نظر آماری نیز مربیان پرسپولیس را متقاعد کند که پیراهن شماره یک فصل آینده را به اندازه او سفارش بدهند.


با این حال امروز متفاوت ترین روز رادوشوویچ در پرسپولیس است. او نه به عنوان یک آلترناتیو موقت که به عنوان کسی درون دروازه قرار می گیرد که باید نشان بدهد پرسپولیس در بازی های دشوار لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می تواند روی او حساب کند. او حالا آن دروازه بان دومی نیست که مسئولیتش تنها به بازی های معدود و خاصی محدود شود ، بلکه مسئولیت سنگین جانشینی بیرانوند را در پرسپولیس دارد که بعد از سال ها دروازه پرسپولیس را تبدیل به نقطه قوت این تیم کرد.

 

1508482

 

1508480

 

1508481

 

فنایی و گل محمدی هم احتمالا امروز مثل بینندگان تلویزیونی این بازی ، رادوشوویچ را جدی تر نگاه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها