کد خبر : 1693727 | 14 تیر 1399 ساعت 20:08 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین گل گهر در وضعیت سفید (عکس)

تیم فوتبال گل گهر درحالب فردا باید در سیرجان به مصاف شهرخودرو می رود که می تواند با کسب امتیاز بازی خانگی شرایطش را در جدول بهبود بخشد.

به گزارش" ورزش سه" مجیدجلالی و شاگردانش بعد از شکست در اصفهان ، به دنبال کسب سه امتیاز بازی با شهرخودرو هستند هرچند حریفشان تیم رده چهارم جدول رده بندی است . با این وجود گل گهر خوب می داند که در صورت پیروزی برابر شهرخودرو شرایط تازه ای برای این تیم در جدول شکل خواهد گرفت و در صورتی که رقیبان پایین جدولی اش نتیجه نگیرند شاید بتواند به رده های میانی جدول هم فکر کند. البته که این ها فعلا رویاپردازی هایی است که کاملا بستگی به بازی فردای این تیم برابر شهرخودرو دارد.


گل گهری ها بعد از بازی برابر سپاهان ، مستقیم از آنجا راهی سیرجان شدند و تمریناتشان را در این شهر پیگیری کردند. آن ها امشب آرخرین تمرینشان را قبل از بازی فردا انجام دادند. جلالی برای این بازی اکثر نفراتش را در اختیار دارد و باید دید چه طرحی برای مقابله با سرآسیایی و یارانش می ریزد.

 

1508444

 

1508445

 

1508443


در مورد بازی فردا تیم های گل گهر و شهرخودرو ، از سیرجان خبر می رسد که وضعیت این شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در حال حاضر سفید است.

دیدگاه‌ها