کد خبر : 1693725 | 14 تیر 1399 ساعت 20:04 | 43.1K بازدید | 3 دیدگاه

یحیی با 5 تغییر اجباری پا به آزادی گذاشت

ترکیب پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر مشخص شد

بعد از ماه‌ها پرسپولیس بار دیگر پا به استادیوم آزادی گذاشته تا اینبار برابر شاهین بوشهر از میزبانی خود در هفته بیست و دوم سود ببرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر مشخص شد

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در غیاب پنج بازیکن اصلی تیمش، پا به استادیوم آزادی گذاشته تا بعد از پیروزی برابر پیکان در هفته گذشته، اینبار برابر شاهین بوشهر قرار گیرد.

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری پنج بازیکن غایب پرسپولیس برای این بازی هستند و بر این اساس یحیی با تغییراتی در ترکیب اصلی، شاگردانش را مهیای این جدال برابر یکی دیگر از قعرنشینان این فصل کرده است.

بوژیدار رادوشوویچ بعد از ماه‌ها فرصت این را به دست آورده که بار دیگر به ترکیب اصلی برسد. دروازه بان کروات سرخپوشان که علیرغم فرصت‌های کمی که داشته، آمار مناسبی از حیث بسته نگه داشتن دروازه از آن خود کرده، امیدوار است برابر شاهین بوشهر آن را ارتقا بخشد.

در خط دفاعی نیز سرخپوشان با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی پا به آزادی گذاشته‌اند و اینبار محسن ربیع خواه با حضور در سمت چپ جانشین محمد نادری شده است. شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی شیری نیز سه بازیکن دیگر این پست محسوب می‌شوند.

با پایان محرومیت یک جلسه ای مهدی ترابی، او با بازگشت به ترکیب اصلی در کنار کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی برابر شاهین بوشهر به دنبال موقعیت سازی و گلزنی خواهند بود.

علی علیپور نیز که همچنان رویای خود برای تصاحب آقای گلی را دنبال می کند، امیدوار است از ضعف خط دفاعی شاهین بهره برده و به نتیجه لازم در این بازی دست یابد. در کنار او نیز مهدی عبدی بعد از درخشش در بازی قبلی بار دیگر از غیبت وحید امیری سود برده و به دنبال این است نشان دهد همانند دربی رفت، نمایشی که مقابل پیکان ارائه داده یک جرقه نبوده است.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
محمدحسین کنعانی زادگان
محسن ربیع خواه
مهدی ترابی
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
علی علیپور
مهدی عبدی
سیامک نعمتی

دیدگاه‌ها