کد خبر : 1693703 | 14 تیر 1399 ساعت 19:11 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 4 ماه؛

تعیین تکلیف پول بلیت‌های بازی سپاهان-پرسپولیس !

قرار است هوادارانی که برای حضور در ورزشگاه نقش جهان به صورت آنلاین بلیت خریداری کرده بودند، نهایتا تا سی روز دیگر پول ها به حسابشان بازگردانده شود.

تعیین تکلیف پول بلیت‌های بازی سپاهان-پرسپولیس !

به گزارش "ورزش سه"، تا چند ساعت قبل از آغاز دیدار سپاهان و پرسپولیس قرار بود این بازی در حضور تماشاگران برگزار شود و بلیت فروشی این بازی مانند سایر بازی ها در جریان بود و هشت هزار بلیت نیز فروخته شد.


اما به یکباره دستور رسید که این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ اتفاقی که جنجال ها و حواشی آن هنوز هم ادامه دارد.


حالا و در شرایطی که بیشتر از چهارماه از زمان آن مسابقه سپری شده است، افرادی که اقدام به تهیه بلیت کرده اند، می توانند پول خود را بازپس بگیرند یا برای تماشای بازی های بعدی در حساب کاربری خودشان ذخیره کنند.


حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در این زمینه گفته است:« حدود هشت هزار بلیت فروخته شده بود. قرار است تا سی روز آینده این مبالغ به حساب افراد بازگشت داده شود. البته افرادی که که نمی خواهند این پول به حسابشان بازگردد، می توانند به حساب کاربری خودشان مراجعه کنند و این مبلغ را برای بازی های بعدی سپاهان ذخیره کنند.»

 

دیدگاه‌ها