کد خبر : 1693702 | 14 تیر 1399 ساعت 19:21 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: لوکاکو و ایموبیله خطرناک هستند

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از حضور در ایتالیا و سری آ رضایت کامل دارد.

دی لیخت: لوکاکو و ایموبیله خطرناک هستند


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و علیرغم اینکه بارسلونا و یونایتد نیز به شدت به دنبال جذب ماتیس دی لیخت بودند، او در نهایت راهی یوونتوس شد. علیرغم شروعی نه چندان خوب، اوضاع برای مدافع هلندی در ماه های اخیر بهبود یافته و ماتیس دی لیخت فاش کرد تا بررسی شرایط بازیکنان حریف برای هر بازی روانه میدان می شود.

 

ماتیس دی لیخت گفت: "از نظر فیزیکی احساس بهتری دارم، اما از نظر ذهنی نیز در موقعیت بالاترین قرار گرفته ام و مهم این است که امور به خوبی پیش بروند. در سری آ مهاجمان مختلف و آماده ای وجود دارند. به عنوان مثال می توان از روملو لوکاکو نام برد که بسیار قوی و سریع است، اما چیرو ایموبیله نیز هنگام بازی پشت به دروازه بسیار خوب عمل می کند.

 

1492966

 

هر تیمی دارای مهاجمان بزرگ است که متفاوت از یکدیگر بازی می کنند و هر مسابقه بسیار دشوار است. من سعی می کنم قبل از هر بازی شرایط بازیکنان حریف را به طور کامل دنبال کنم تا برای هر چیزی آماده شوم."

 

در ادامه پدر این بازیکن گفت: همکاری ماتیس با لئوناردو بونوچی خوب است. ماتیس دی لیخت در شرایط مناسبی قرار داشته و خیلی خوب بازی می کند. امیدوارم او بتواند به این مسیر ادامه یابد و این برای هم تیمی هایش بسیار مهم است. پسرم عاشق شهر تورین است و به من گفته بعد از دوران قرنطینه در شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها